Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben heel benieuwd naar iemands live ervaringen van the Veils.
Zelf luister ik de muziek geregeld, maar ik heb ze nog nooit getroffen op een festival.
Zelf luister ik de muziek geregeld, maar ik heb ze nog nooit getroffen op een festival.
Vind dat je wel erg minderwaardig doet over deze grootheid. Zoals je in dit filmpjeziet, kan hij zo in het rijtje van iconen als Ghandi, Nelson Mandela en Martin Luther King. Wat een inspirator.
Vind dat je wel erg minderwaardig doet over deze grootheid. Zoals je in dit filmpjeziet, kan hij zo in het rijtje van iconen als Ghandi, Nelson Mandela en Martin Luther King. Wat een inspirator.
Shows met de Foo Fighters zie ik. Vooralsnog op Ticketmaster zie ik alleen de show in Heerlen. Puike boeking van dat Theater wel. Hebben ook Pixies staan.