Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel mooie avonden met Hildur Guðnadóttir dit jaar tijdens het HollandFestival. Ik ga denk ik voor de Chernobyl avond! Ook interesse in Kraftwerk, vorige keer in het Evoluon geweest en de huidige show lijkt de moeite waard te zijn.
Deze surprise flashmob op een Gronings balkonnetje in 2011 is echt een core memory uit mijn studententijd. Was zo'n bijzonder moment (en zo'n mooi nummer)
Deze surprise flashmob op een Gronings balkonnetje in 2011 is echt een core memory uit mijn studententijd. Was zo'n bijzonder moment (en zo'n mooi nummer)
Las het ja, maar was gewoon even verbaasd dat we hier in het prachtige Zuid-Limburg ook eens een recente, populaire band van enig formaat mogen ontvangen.
Las het ja, maar was gewoon even verbaasd dat we hier in het prachtige Zuid-Limburg ook eens een recente, populaire band van enig formaat mogen ontvangen.
Veel mooie avonden met Hildur Guðnadóttir dit jaar tijdens het HollandFestival. Ik ga denk ik voor de Chernobyl avond! Ook interesse in Kraftwerk, vorige keer in het Evoluon geweest en de huidige show lijkt de moeite waard te zijn.
Hildur & Iceland Symphony Orchestra was al een fantastische eerste boeking, maar inderdaad alles waar ze nu bij betrokken is, is erg fijn. Balen dat ik daar niet bij kan zien. Arooj Aftab, Daniel Wohl & London Contemporary Orchestra is ook een toppertje. Die met Meredith Monk ook!
Verder is LSD and the Search for God in Tolhuistuin ook een mooie!
Klopt, ben daar ook (veel te) vaak te vinden. Maar een band die recentelijk nog Ziggo Dome deed (weliswaar bij lange na niet uitverkocht) nu in Heerlen te bezoeken, vond ik wel bijzonder...
Klopt, ben daar ook (veel te) vaak te vinden. Maar een band die recentelijk nog Ziggo Dome deed (weliswaar bij lange na niet uitverkocht) nu in Heerlen te bezoeken, vond ik wel bijzonder...
Toen die Limburgzaal (zo heet ie) pas open was (jaar of 14/15 geleden) hadden die wel vaker fijne concerten. Triggerfinger, De Dijk, Vive La Fete, DeWollf, Kensington (niet dat dat fijn is). Maar daar is de klad in gekomen. Deel daarvan kan nu ook terecht in de nieuwe zaal van de Nieuwe Nor. Maar fijn om te zien dat de Limburgzaal ook weer vaker gebruikt wordt de laatste tijd.