Concertaankondigingen

Shows van Beyond The Black in Antwerpen en Nijmegen deze week worden uitgesteld. Drummer kai heeft griep en gitarist Chris moet een spoedoperatie aan zijn ogen ondergaan en dreigt blind te worden. Hopelijk loopt de operatie goed af. En wordt Kai ook snel terug weer de oude natuurlijk.

Nieuwe data nog niet bekend
Dit nieuws is nog niet bevestigd op de site van Trix en ook niet op de website van de band zelf. Wat is jouw bron?

Verdomme had ergens nog 013 of Tivoli gehoopt...
Ze staan ook maar in de bovenzaal. Eigenlijk wel pijnlijk.. Maar de laatste Injury Reserve show was toen ook maar in Bitterzoet, dus misschien niet heel gek. In mijn hoofd zijn ze altijd groter geweest.

Helaas moet ik de dag daarvoor ook al naar Ichiko Aoba in Amsterdam... en om nou twee keer achter elkaar op doordeweekse dagen naar Amsterdam te reizen zie ik ook niet echt zitten. Jammer, want zou hier wel heel graag bij willen zijn.

Ze staan ook maar in de bovenzaal. Eigenlijk wel pijnlijk.. Maar de laatste Injury Reserve show was toen ook maar in Bitterzoet, dus misschien niet heel gek. In mijn hoofd zijn ze altijd groter geweest.

Helaas moet ik de dag daarvoor ook al naar Ichiko Aoba in Amsterdam... en om nou twee keer achter elkaar op doordeweekse dagen naar Amsterdam te reizen zie ik ook niet echt zitten. Jammer, want zou hier wel heel graag bij willen zijn.
Ik zit in hetzelfde bootje.

• Verdrietig
Waarderingen: Fluxion
Verdomme had ergens nog 013 of Tivoli gehoopt...
013 lijkt jammer genoeg wat minder experimentelere hiphop(achtige) dingen te boeken na wat shows die niet bepaald uitverkocht waren om het dan nog aardig te zeggen. Ik had nog mogelijk hoop voor iets als Rewire of inderdaad Tivoli maar Amsterdam bovenzaal is doordeweeks voor mij ook amper te doen.

013 lijkt jammer genoeg wat minder experimentelere hiphop(achtige) dingen te boeken na wat shows die niet bepaald uitverkocht waren om het dan nog aardig te zeggen. Ik had nog mogelijk hoop voor iets als Rewire of inderdaad Tivoli maar Amsterdam bovenzaal is doordeweeks voor mij ook amper te doen.
Nadat er 20 mensen bij Pink Siifu waren, was dat wel even mooi geweest voor 013 denk ik ja. Hoewel die in Amsterdam nu ook verplaatst is van THT naar Bovenzaal.

Nadat er 20 mensen bij Pink Siifu waren, was dat wel even mooi geweest voor 013 denk ik ja. Hoewel die in Amsterdam nu ook verplaatst is van THT naar Bovenzaal.
De Mike show in de Hall was ook dramatisch kwa opkomst.

Ik was een van de 20 bij die Siffu show, props naar de band/Siffu die nog steeds een geweldige show erdoor heen ramde

Sowieso lijken de meeste internationale hiphop namen die niet in de Main van 013/Doornroosje of Ronda van Tivoli passen vrijwel altijd in Amsterdam te staan. Althans bij de namen waar ik op let. In de kleinere zalen buiten Amsterdam heb ik alleen Pink Siifu in Merleyn en MIKE in de Hall of Fame gezien. Er zijn er uiteraard wel wat meer geweest, maar het overgrote deel lijkt altijd in Amsterdam te staan.

Users who are viewing this thread