Concertaankondigingen

Weet niet wat bij jou in de buurt is, maar Amsterdam, Groningen, Maastricht en Nijmegen. Is dacht ik max een uur rijden als je in het midden woont
Woont zeker in de Randstad? Groningen en Maastricht dik twee uur rijden naar Utrecht/Zeist....

Met alle respect, maar wat is dit voor ontwikkeling om een band met nog geen 4000 maandelijkse luisteraars een jaar(!!) vantevoren bekend te maken? Gaan ze een jaar nodig hebben om tickets te verkopen voor een zaal waar nog geen 300 man in gaat? Ik vind dit echt absurd.
Zullen wij ook wat beginnen en eind 2027 wat boeken? Moet lukken

Met alle respect, maar wat is dit voor ontwikkeling om een band met nog geen 4000 maandelijkse luisteraars een jaar(!!) vantevoren bekend te maken? Gaan ze een jaar nodig hebben om tickets te verkopen voor een zaal waar nog geen 300 man in gaat? Ik vind dit echt absurd.
Want als het een band is met 250.000 volgers is het wel normaal? Nu vind ik het ook absurd hoor, maar het is een album release-show zag ik.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
goed op voorhand om uit te verkopen

Users who are viewing this thread