Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Jammer dat het hele spelletje op pauze moet omdat iedereen zich focust op 1 band, nouja dan maar een week Avantasia minnen
Benieuwd of het spel klaar is voor dat Alcatraz en Dynamo zijn begonnen in augustus

Airbourne - 90
Alestorm - 110
Amon Amarth - 100
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 130
Avantasia - 237 (-10)
Behemoth - 135
Dimmu Borgir - 115
Epica - 110
Europe - 110
Ghost - 115
Heilung - 95
Helloween - 100
Immortal - 90
In Flames - 100
KK's Priest - 70
Korn - 160
Kreator - 95
Lamb Of God - 100
Machine Head - 130
Megadeth - 100
Nightwish - 139
Opeth - 219
Powerwolf - 103
Sabaton - 90
Saxon - 35
Testament - 80
Twisted Sister - 135
Within Temptation - 110
Ah joh, mensen maken gewoon een beetje lol.
Daar zijn spelletjes toch voor, niet? ;)

Je poll heeft het over mid-game een cap instellen. Dat is wel heel iets anders dan voor een volgend spel, met z’n allen zoiets afspreken. Ik zou bijvoorbeeld ook geen voorstander zijn van nu nog voor dit spel een cap instellen.
Zoals ik al zei, voor mij prima.
Er zat op dat moment overigens nog geen band aan de 200 (uiteindelijk heeft Slipknot ze heel eventjes aangetikt).

Mij best, maar je gaat waarschijnlijk niet veel medestanders vinden, getuige mijn eerdere 'poll':

Bekijk bijlage 18641
We zijn inmiddels over op de andere oplossing die vlak daaronder genoemd werd ;)
Bij de RW/PP was die limiet ook niet nodig, zodra een score boven de 200 komt, krijg je een groot bullseye op je rug 😜
Waarom het @Koekdoos dan verstandig leek te helpen een van zijn favorieten ook zo hoog te brengen is mij een raadsel...

Overigens ben ik wel voorstander van een max van 200, en aan mijn reactie op die poll te zien was ik dat toen ook al :)

• Haha
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
Ah joh, mensen maken gewoon een beetje lol.
Daar zijn spelletjes toch voor, niet? ;)

Moah, winnen>lol :cool:

Heb het geluk dat het me in deze H&H weinig boeit wie er wint, ben eigenlijk alleen écht fan van Korn en Architects. Dus dan toch maar voor de lol spelen...

Moah, winnen>lol :cool:

Heb het geluk dat het me in deze H&H weinig boeit wie er wint, ben eigenlijk alleen écht fan van Korn en Architects. Dus dan toch maar voor de lol spelen...
Winnen is inderdaad ook mooi in een spelletje, maar hoe kun je in dit specifieke spel dan precies winnen (of verliezen) eigenlijk?
Lijkt mij niet echt van toepassing hier, dit is toch meer een soort bezigheidstherapie. ;)

Waarom het @Koekdoos dan verstandig leek te helpen een van zijn favorieten ook zo hoog te brengen is mij een raadsel...

Kwestie van proberen de 300 aan te tikken, zo simpel kan het zijn. Niks trollen, niks strategie, gewoon proberen de 300 te halen. (Al is dat misschien ook een strategie?)

Verder gewoon geen haast hebben om zo snel mogelijk klaar te zijn.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Als je favoriete band als laatste overblijft heb je gewonnen

Zo heeft @RubenJS het graspop spel gewonnen :)
En wat heb je dan gewonnen precies, een wasmachine? 😅
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wie van dit rijtje mijn favoriete band is, hoor. Kan er wel een stuk of 10 opnoemen. ;)

Kwestie van proberen de 300 aan te tikken, zo simpel kan het zijn. Niks trollen, niks strategie, gewoon proberen de 300 te halen. (Al is dat misschien ook een strategie?)
Als dat strategie is dan is het niet zo’n goede want ik ga nu mijn best doen Avantasia de 0 te laten aantikken, terwijl ik ze anders met rust had gelaten ;)

• Leuk
  • Haha
  • Winning
Waarderingen: Loek123, @3*# en Piebe71
En wat heb je dan gewonnen precies, een wasmachine? 😅
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wie van dit rijtje mijn favoriete band is, hoor. ;)
Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat je het spel niet serieus neemt, en er behoorlijk recalcitrant van wordt.

Nergens voor nodig. Laten we t gewoon gezellig houden, en plussen en minnen uitdelen. Dan weten we binnenkort wat onze subjectieve ultieme Alcatraz/Dynamo headliner is!

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Oasiss en MetalLimbo
Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat je het spel niet serieus neemt, en er behoorlijk recalcitrant van wordt.

Nergens voor nodig. Laten we t gewoon gezellig houden, en plussen en minnen uitdelen. Dan weten we binnenkort wat onze subjectieve ultieme Alcatraz/Dynamo headliner is!
Sorry hoor, maar zijn deze spellen dan ooit wel serieus genomen?
Ik nam ze in het begin wel degelijk serieus, maar heb mij maar gewoon aangepast toen bleek dat anderen dat niet deden. 💁‍♂️
Beetje raar om mij dat nu kwalijk te nemen.

En ik vind het verder prima gezellig hier, hoor. :)

Edit: Toegegeven, ik was een beetje recalcitrant in het begin, maar dat is allang niet meer het geval.
Ben me gewoon aan het vermaken, net als anderen.

Laatst bewerkt:
Als dat strategie is dan is het niet zo’n goede want ik ga nu mijn best doen Avantasia de 0 te laten aantikken, terwijl ik ze anders met rust had gelaten ;)

Ze hebben in ieder geval het record meeste punten in handen met 287. Het is dan wel geen 300, maar ik zie geen enkele band dat ooit meer halen, zeker niet als men het spel zo kort mogelijk wil houden met een max 200 punten regel.

In die zin mogen jullie ons eigenlijk gewoon dankbaar zijn als dat hierdoor ingesteld gaat worden :)

Dit is uw laatste kans tot vrede. Maar laat Avantasia voorlopig gerust, dan zal ik voorlopig Ghost niet minnen, Avanatasia niet meer plussen en Sabaton niet plussen. ;)

• Haha
Waarderingen: nikita

Users who are viewing this thread