Rock Werchter 2026

Ik zal t nog eens een kans geven mitssss er geen andere optie is op dat moment ;)
Toen was het niet mijn ding, maar soms heb je meer pogingen nodig!
Snap het wel hoor, laas ook minder verhalen over die show toen. In Pukkelpop was het in de Club, met uitzinnig publiek.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Woensdag graag minimaal 2 uit dit rijtje: Dressed Like Boys, Baxter Dury, Sofi Tukker, Men I Trust. Komen we wel een eind mee.

En, hoeft van mij niet persé, maar toch opvallend: maar 1 Europese datum voor de Amerikaanse Addison Rae in juli en augustus. Open’er op de RW zaterdag.

Mocht het CDW niet worden op de vrijdag zou dat nog een optie zijn? Op PKP zie ik haar ook niet meer zo snel op die line-up staan en zou toch opvallend zijn als ze haar beiden laten lopen.

Woensdag graag minimaal 2 uit dit rijtje: Dressed Like Boys, Baxter Dury, Sofi Tukker, Men I Trust. Komen we wel een eind mee.

En, hoeft van mij niet persé, maar toch opvallend: maar 1 Europese datum voor de Amerikaanse Addison Rae in juli en augustus. Open’er op de RW zaterdag.

Mocht het CDW niet worden op de vrijdag zou dat nog een optie zijn? Op PKP zie ik haar ook niet meer zo snel op die line-up staan en zou toch opvallend zijn als ze haar beiden laten lopen.
Is precies wel top 2 naam van haar dag daar

Is precies wel top 2 naam van haar dag daar
Ja, staat hoog. En zal op de andere plekken waar ze nog gaat spelen, inclusief Werchter, normaal gesproken ook wel hoog moeten staan. Maar soms krijgt Werchter van die wonderbaarlijke dingen voor elkaar…

En toch zal er al heel veel volk staan rond de klonk van enen en dat is toch voor een deel de maatstaf ;)

als Addison Rae op Werchter zou staan, dan verwacht ik dat die dag heel snel gaat uitverkopen na aankondiging. Zou echt zot zijn als ze dat nog hebben kunnen fixen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Bands die op Classic zouden spelen zijn allemaal nog beschikbaar in het Werchter weekend.
Verwacht dan zeker dEUS als aankondiging. Counting Crows en Costello ook?

• Leuk
Waarderingen: phil en rw83
Counting Crows would be great. Sure I saw that they added some extra dates yesterday right before Werchter too

Users who are viewing this thread