Pinkpop 2026

Wat kunnen we nog verwachten? 2 "grotere" subnamen en verder een hoop opvulling voor de namiddag en zijpodia? šŸ¤”

Wat kunnen we nog verwachten? 2 "grotere" subnamen en verder een hoop opvulling voor de namiddag en zijpodia? šŸ¤”
Exact wat ik denk, al hoop ik stiekem op Halsey, Electric Callboy Ć©n Alter Bridge als grotere namen. Maar zolang de eerstgenoemde er zeker staat, ben ik een gelukkig man šŸ‘Œ

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Hopelijk juist geen opvulling maar mooie alternatieven voor de bagger op de grote podia :)
Haha, het is maar hoe je het bekijkt. De "kleinere" namen kunnen inderdaad een pak interessanter zijn dan de "grotere" die reeds aangekondigd werden.

• Leuk
Waarderingen: elo
Ik wil een beetje, prima dat je de line-up niets vind maar het is niet nodig om dit telkens te benoemen, er is genoeg over gezegd en keer lijkt het mij goed. Mening prima, doordrammen niet nodig.
Bereid je maar vast voor op morgen, want de usual suspects zitten alweer klaar om PP heerlijk af te zeiken. Ach ja hebben die gasten ook weer een verzetje gehad en daar worden ze blijkbaar blij van, best zielig toch?!

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Bassie78 en brutus257

Users who are viewing this thread