BKS & DTRH HURT/HEAL

2 parallel langs elkaar lijkt mij inderdaad geen goed idee. Dan gaan we gegarandeerd krijgen dat bv Alcatraznamen in de Lowlandsnamen ineens gaan komen.

1 per keer lijkt mij het verstandigste en prima te doen.

De Lowlands/Pukkelpop-variant wil ik wel op mij nemen om te organiseren maar ik heb de komende 2 weken nog even geen tijd dus denk goed idee om dan eerst de Alcatraz-variant te doen?

Wat was het een geweldig spel mensen! Dank voor alle stemmen en opinies over de acts. Wat waren de keuzes moeilijk en wat werden ze steeds lastiger. Even de eindlijst nog. Enneuh, is het al BKS/DTRH26?

54. Arcade Fire
53. Oscar and the Wolf
52. Disclosure
51. Burna Boy
50. Jungle
49. The Black Keys
48. Nothing But Thieves
47. Alt-J
46. Noel Gallagher's High Flying Birds
45. Franz Ferdinand
44. Fred Again..
43. Foals
42. Jamie xx
41. Christine and the Queens
40. The Libertines
39. Pixies
38. Moderat
37. Soulwax
36. Paolo Nutini
35. Anohni
34. Anderson. Paak & The Free Nationals
33. Editors
32. Kraftwerk
31. Damon Albarn
30. Run The Jewels
29. Elbow
28. Fleet Foxes
27. Underworld
26. Damien Rice
25. The Chemical Brothers
24. Beck
23. Eefje de Visser
22. Iggy Pop
21. Queens of the Stone Age
20. Michael Kiwanuka
19. Janelle Monáe
18. Little Simz
17. The Strokes
16. Arctic Monkeys
15. Aphex Twin
14. Bon Iver
13. The War On Drugs
12. Justice
11. Massive attack
10. Florence + The Machine
9. Jack White
8. The xx
7. Gorillaz
6. The National
5. Sigur Rós
4. LCD Soundsystem
3. PJ Harvey
2. Nick Cave and the Bad Seeds
1. Radiohead

2 parallel langs elkaar lijkt mij inderdaad geen goed idee.
1 per keer lijkt mij het verstandigste en prima te doen.
Ok ok, het is nu wel duidelijk.. 😂

Voor de goede orde, ik heb dat ook nooit op die manier voorgesteld.
En zeker geen Alcatraz en Lowlands varianten tegelijk.

Het enige dat ik heb geopperd is dat als er een variant zou komen die te niche voor sommigen zou zijn, dat het hen geheel vrij staat om ook zo'n niche variant te starten, niet dat ze dat dan ook maar moeten gaan doen.
Het zou mij echter geen enkel probleem lijken, en het zou elkaar totaal niet in de weg zitten, zolang de onderwerpen dusdanig ver uit elkaar liggen dat er nauwelijks overlap in deelnemers zou zijn.
Ik bedoel, anders komen we natuurlijk never nooit toe aan niche varianten, toch? 😅

Maar goed, het is allang duidelijk dat mijn voorstel weer voor onbepaalde tijd terug de koelkast in mag, dus ik wacht wel geduldig af. 💁‍♂️ ;)

Dan gaan we gegarandeerd krijgen dat bv Alcatraznamen in de Lowlandsnamen ineens gaan komen.
Deze begrijp ik overigens niet helemaal?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Deze begrijp ik overigens niet helemaal?
Stel je voor: Pinkpop/Rock Werchter Hurt/Heal was tegelijk geweest met de Graspop Hurt/Heal.
Dan had ik gerust zien gebeuren dat iemand de Graspop Hurt/Heal in de Pinkpop/Rock Werchter Hurt/Heal had gekopieerd.

Ach, zin in de volgende hurt/heal in ieder geval!

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje en MetalLimbo
Stel je voor: Pinkpop/Rock Werchter Hurt/Heal was tegelijk geweest met de Graspop Hurt/Heal.
Dan had ik gerust zien gebeuren dat iemand de Graspop Hurt/Heal in de Pinkpop/Rock Werchter Hurt/Heal had gekopieerd.

Ach, zin in de volgende hurt/heal in ieder geval!
Sorry, maar dat lijkt me wel extreem vergezocht eerlijk gezegd.. 😅
Dus: iemand selecteert de meest recente lijst in een topic, kopieert deze, gaat dan eerst naar een ander topic, en plakt daar de lijst? Hoe dan? 😂

En stel dat zoiets al incidenteel zou voorkomen, so what?
Dan lacht iedereen erom, wordt de post verwijderd/aangepast, en gaat alles weer normaal door, toch? 💁‍♂️

Maar ja, allemaal puur hypothetisch natuurlijk, hè? ;)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Wie organiseert de volgende H/H of dergelijke? 👀 Zeker de beginfase vind ik altijd zo leuk hehe

Ik zou het wel kunnen opstarten maar ga het de volgende weken erg druk hebben dus denk niet dat ik tijdens de hurt heal alles kan volgen.

Tellen we de headliners van de donderdag mee? Dus van dit jaar Alestorm

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Na even te tellen komen we aan 30 namen voor de Alcatraz editie. met enkel de Prison headliners van de 'volledige' festival dagen

Ik zou het wel kunnen opstarten maar ga het de volgende weken erg druk hebben dus denk niet dat ik tijdens de hurt heal alles kan volgen.

Tellen we de headliners van de donderdag mee? Dus van dit jaar Alestorm
Ik wil wel helpen organiseren, als je mij de placeholder post voor de uitslagen laat doen kan ik die wel bijwerken bijvoorbeeld? En een beetje een oogje in het zeil houden of alle scores correct meegenomen worden doe ik vaak toch al (en anderen uiteraard ook).
en Als we Alcatraz x Dynamo doen komen we aan 39 bands. Wat is de voorkeur?
Klinkt als een goed aantal, zijn die 9 extra een beetje leuk of is het vooral kanonnenvoer? 😅

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Sorry, maar dat lijkt me wel extreem vergezocht eerlijk gezegd.. 😅
Dus: iemand selecteert de meest recente lijst in een topic, kopieert deze, gaat dan eerst naar een ander topic, en plakt daar de lijst? Hoe dan? 😂

En stel dat zoiets al incidenteel zou voorkomen, so what?
Dan lacht iedereen erom, wordt de post verwijderd/aangepast, en gaat alles weer normaal door, toch? 💁‍♂️

Maar ja, allemaal puur hypothetisch natuurlijk, hè? ;)
Ik voel een probeersel aankomen😈

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
ben inderdaad ook wel benieuwd naar het lijstje van 9 bands die op Dynamo als headliner stonden en niet op Alcatraz :)

Alestorm doet wel mee lijkt me ja als donderdag headliner, aangezien die de mainstage afsluiten. Past qua grootte ook mooi in het rijtje.

Ohja Gojira is natuurlijk in ieder geval 1 van die 9
Lijkt me persoonlijk wel leuker om die er buiten te laten zodat we een nieuwe winnaar krijgen maar wellicht is dat ook een beetje een stomme reden.
Zou om die reden dan toch zeggen alleen Alcatraz :LOL:

Ik wil wel helpen organiseren, als je mij de placeholder post voor de uitslagen laat doen kan ik die wel bijwerken bijvoorbeeld? En een beetje een oogje in het zeil houden of alle scores correct meegenomen worden doe ik vaak toch al (en anderen uiteraard ook).

Klinkt als een goed aantal, zijn die 9 extra een beetje leuk of is het vooral kanonnenvoer? 😅
mijn persoonlijke favorieten zitten daar tussen 😅

Airbourne
Anthrax
Dimmu Borgir
Gojira
In Flames
Lamb of god
Megadeth
Opeth
Testament

• Metal!
  • On fire
Waarderingen: Piebe71 en Dr. Hannibal
Ohja Gojira is natuurlijk in ieder geval 1 van die 9
Lijkt me persoonlijk wel leuker om die er buiten te laten zodat we een nieuwe winnaar krijgen maar wellicht is dat ook een beetje een stomme reden.
Zou om die reden dan toch zeggen alleen Alcatraz :LOL:
Ookal hebben ze nog niet op alcatraz gestaan is het natuurlijk wel een band die de organisatie al jaren naar daar probeert te krijgen. :)

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread