Rock Werchter 2026

Ik weet echt niet wat ik zou doen als Byrne en Moby clashen, beiden nog nooit gezien... die zondag is verschrikkelijk qua mogelijke clashes
Ik ga voor Byrne,
ruim 10 jaar ouder-> lijkt me minder kans op om nog eens te treffen op de Werchterse wei.
Anderszijds heeft hij er vaker gestaan dan Moby in de recente historie.

Of je pakt een dagje Bospop voor Moby, dan kun je nog een paar andere toffe namen zien op 1 dag.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Elke clash met David Byrne is heel gemakkelijk: kies voor David Byrne.
Mwoah, ik heb mijn ticket eigenlijk uitsluitend al voor The Cure + A Perfect Circle. De rest is heel mooie bijvangst. Voorlopig heb ik naast de bovengenoemde 2 ook Moby, David Byrne, Rise Against, Psychonaut, Last Train en Mogwai op het lijstje staan, waarvan ik nu al zeker weet dat e.e.a. gaat clashen.

Maar zolang The Cure + APC maar niet overlappen, vind ik het allemaal wel prima.

Die zondag gaat eeuwig pijn doen. Je kan APC en Moby helemaal zien. Maar dan mis je dus Byrne.
Als je Byrne wilt zien mis je hoe dan ook een deel van APC en Moby.
Of je gaat voor alles een half uur...
Hoe maak je deze beslissing?

neen, gewoon bijna twee uur visueel spektakel vanop je zetel tegenover een uur rechtstaan op een festival.
Maar je kunt niet ergens in een Europese venue op een zetel gaan zitten na zijn festivaltournee want dan speelt hij niet meer. Je geeft mensen het advies om na Werchter naar zijn indoor show te gaan terwijl die mogelijkheid er niet echt is.

Users who are viewing this thread