Rock Werchter 2026

Dacht dat het op de website van Rock Werchter ook ergens stond maar om precies te zijn het gaat om een zoekopdracht via google 'Rock Werchter 30.000 glamping' waarop de info komt van de site van de leveranciers flexotels
en dan zoek je bovenaan op sectors en festivals
de directe link uit de zoekopdracht was:
En dan nog is uw tekst slecht samengevat want hier staat letterlijk 'In total, around 30,000 guests stay at the campsite, and the glamping options sell out completely in no time every year.'

Wat dus niet wilt zeggen dat er 30k glamping opties zijn.

• Leuk
Waarderingen: zero en Timmetje
Dacht dat het op de website van Rock Werchter ook ergens stond maar om precies te zijn het gaat om een zoekopdracht via google 'Rock Werchter 30.000 glamping' waarop de info komt van de site van de leveranciers flexotels
en dan zoek je bovenaan op sectors en festivals
de directe link uit de zoekopdracht was:

Kom op Bob, 30k glamping campeerders?? 😅🤔

Hallucineren was het Van Dale Woord van het Jaar 2025, hè. Een beetje kritisch blijven kan geen kwaad.

30k glamping … dat is wel weer een winner hoor Bobby.
Resort zijn er tussen 3 a 4000. MySpace kan je in verste verte geen glamping noemen, mobilhome ook niet echt. Als je die zou optellen kom je trouwens aan dik 15000.

😅

• Leuk
Waarderingen: festibob
In elk geval. Die btw-verhoging zullen ze wel aankunnen.

Ahja, David Byrne, ga dat zien. Muzikaal beter dan de Utopia tour.
Remember, de stress dat hij nog niet was aangekondigd voor RW. Er werden hier toen 100 theorieën gedeeld waarom hij niet op Werchter zou staan.

Ik ga gewoon echt tranen met tuiten huilen als Byrne clasht met Moby, en boys don't cry.

The Haunted Youth hun nieuwe album dat in Mei uitkomt heet Boys Cry Too

Wel ironisch om dan op de affiche te staan met The Cure (Boys Don't Cry)

• Leuk
Waarderingen: phil en JP5
Geef alstublieft de Belgen op dit forum geen voer om los te gaan op onze Nederlandse overheid. Want de manier van belastingheffing in Nederland is ook ridicuul, kijk maar wat je betaalt aan de benzinepomp in Nederland en in België.
Amen

Ik weet echt niet wat ik zou doen als Byrne en Moby clashen, beiden nog nooit gezien... die zondag is verschrikkelijk qua mogelijke clashes

Users who are viewing this thread