Graspop Metal Meeting 2026

Afgelopen jaar Drowning pool daar gezien. Verrassend leuk zaaltje, ik verwachtte een geïmproviseerde concertlocatie, maar is wel een heel degelijke zaal voor shows. Het zit in hetzelfde pand als de bibliotheek, wat wel een grappige gewaarwording is. Goed te bereiken, er ligt een groot parkeerterrein voor de deur (wel betaald uiteraard). Daarnaast ook voldoende parkeergelegenheid in de buurt in de vorm van een grote ondergrondse parkeergarage onder het winkelcentrum op loopafstand. Ook de trein is loopbaar (20 minuutjes). Verder ook een prima bar aanbod met wat variatie aan bieren.

Top Thanks

Hoe was Drowning Pool trouwens ?

Wat dacht je van Lamb of God… die hebben hun strippenkaart van augustus toch ook wel een keer vol zou je denken.
Ik hoop het. Zou echt wel weer tijd worden. Volgens mij wordt dit al een paar jaar als 'deze komen echt met grote zekerheid volgend jaar' genoemd maar ze komen steeds maar niet 🙃

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik denk dat je LOG al op kan schrijven voor Graspop 2027, misschien zelfs wel als headliner afhankelijk van hoe het komende album ontvangen wordt.
Ook I Prevail lijkt me wel een zo goed als zekerheidje?

Fijn dat we de eerste namen van 27 alvast op kunnen schrijven terwijl we de laatste van 26 nog moeten krijgen😜

• Leuk
Waarderingen: napril69 en Joslittel
Top Thanks

Hoe was Drowning Pool trouwens ?
Np! Ook zeer vermakelijk. Ik had niet zoveel met ze anders dan, zoals iedereen, ik Bodies kende. Maar was met een collega/vriend mee die er graag heen wilde. Dus wat ingeluisterd en ontdekt dat het eigenlijk best een heel tof bandje is. De show was energiek, sympathieke gasten en heerlijk genoten. Zeker het kijken waard in juni! Al was het alleen maar om de nostalgische waarde voor velen.

de fase waarin we ervan uit gaan dat alle bands er wel zullen staan die er een paar jaar niet gestaan hebben is altijd wel leuk
zo hadden we met z'n allen in de lineup van 2026 al Sleep Token, Ghost, Gojira, Parkway Drive, Disturbed, Lamb of God etc ingevuld :)

de fase waarin we ervan uit gaan dat alle bands er wel zullen staan die er een paar jaar niet gestaan hebben is altijd wel leuk
zo hadden we met z'n allen in de lineup van 2026 al Sleep Token, Ghost, Gojira, Parkway Drive, Disturbed, Lamb of God etc ingevuld :)
copy paste dat lijstje maar voor volgend jaar 🥺 (behalve disturbed)
Ben bang dat Ghost alvast afgestreept mag worden, die lassen een lange pauze in, aldus Tobias Forge in een interview met Sweden Rock Magazine:

Het kan nog een Powerwolfje worden en dan staan ze over 11 maanden weer op de bühne.
Dat een band dat doet betekent nog niet dat ze allemaal zo ridicuul zijn ;) maar het volledige interview moet nog gepubliceerd worden volgens mij, wellicht geeft dat meer indicatie over hoe een lange pauze we precies moeten verwachten

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Dat een band dat doet betekent nog niet dat ze allemaal zo ridicuul zijn ;) maar het volledige interview moet nog gepubliceerd worden volgens mij, wellicht geeft dat meer indicatie over hoe een lange pauze we precies moeten verwachten
Inderdaad, mogelijk is die zin ook wat uit zijn contectx gehaald.

Men mag altijd hopen op een spoedige terugkeer! Al komt het nu ook best prima uit de komende periode.

Users who are viewing this thread