Pukkelpop 2026

Vorig jaar begon de ticketverkoop op zaterdag 22 februari. Eerstvolgende pakketje kwam toen op woensdag 12 maart.

Dit jaar begon de ticketverkoop op zaterdag 14 februari. Eerstvolgende pakketje dit jaar op woensdag 4 maart dan?

Hun show is toch echt gemaakt om in het donker gezien te worden, ipv met de zon vol op de main stage. Daar zijn de zomerse deuntje van DJO toch veel beter bij gebaat.

• Leuk
Waarderingen: Mjz
Lijkt me wel logisch, voor DJO gaat er meer volk afzakken dan voor Turnstile.
Geen argument in mijn ogen. En als het een argument is dan is het net om DJO vroeger te zetten. Meer volk dat vroeger komt, blijft hangen en consumeert etc.

Zo werkt geen enkel festival natuurlijk, anders zetten ze alle grote namen in de vroege namiddag
Het Pommelien- en Billie Eilish-effect indachtig heeft dat op Pukkelpop toch al meermaals zeer goed gewerkt om de massa ongezien vroeg naar de wei te lokken.
Maar goed, positie op de website hoeft natuurlijk nog niets te betekenen uiteindelijk. Justice stond ook heel hoog maar bleek uiteindelijk in de tent te spelen.

Zo werkt geen enkel festival natuurlijk, anders zetten ze alle grote namen in de vroege namiddag
Werchter zet ook vaak een populaire, veelal BeNe act, als eerste op de dag en dat trekt toch ook een hoop volk vroeg naar de wei. Vaker dan dat het buitenlandse band is.

Nu Turnstile zal ook wel een grote massa op de been brengen. DJO nog meer, alleen al voor het Stranger Things effect los van de muziek zullen er veel mensen een kijkje komen nemen.

Het Pommelien- en Billie Eilish-effect indachtig heeft dat op Pukkelpop toch al meermaals zeer goed gewerkt om de massa ongezien vroeg naar de wei te lokken.
Maar goed, positie op de website hoeft natuurlijk nog niets te betekenen uiteindelijk. Justice stond ook heel hoog maar bleek uiteindelijk in de tent te spelen.
Billie eilish was omdat ze die al hadden geboekt voor ze zo populair was. Stond normaal zelfs in een tent. Heeft Snoop ook wel eens niet heel vroeg op de main gestaan lang geleden?

Billie eilish was omdat ze die al hadden geboekt voor ze zo populair was. Stond normaal zelfs in een tent. Heeft Snoop ook wel eens niet heel vroeg op de main gestaan lang geleden?
Herinner me Snoop nog in 2014, maar toen was hij sub voor QOTSA.

Users who are viewing this thread