Goede concerten op Youtube of andere bronnen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum

Het zijn amateurbeelden, maar ik vind dit de meest hypnotiserende opname die ik ooit gezien heb. Weird/Fishes vind ik misschien al wel het beste nummer ooit (hot take I know) maar deze fenomale uitvoering in combinatie met het meezingen van het publiek, ik ben er compleet door geobsedeerd.

Was zelf maandag in Berlijn met mijn vader en het was echt een van de mooiste avonden van mijn leven. Bizar mooie setlist ook.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
L.O.E (Last Of Eden) - Chiaroscuro (full live album playthrough, 14/12/2025

Full live playthrough of the new second full-length album, Chiaroscuro, by UK based Post-Rock group, L.O.E.

Filmed at Left Bank Leeds. With special thanks to Alex Dixon & John Booth, Cameras - Andy Smith, Lighting Director - David Watts, Audio Production - Sam Proctor, Audio Mastering. Video produced & edited by Last Of Eden.

Chiaroscuro is a raw, cinematic exploration of duality—the contrasts between light and dark, despair and hope. It is both a personal outpouring of grief and a profound journey towards self-reclamation. Drawing from the darkest
moments of struggle, the album ultimately seeks to find redemption and healing. Through both music and speech, the album weaves an intricate narrative of confronting personal pain, facing health battles, and the arduous yet ultimately triumphant journey toward recovery.

Tracklist:

00:00 - I WAS NOT MAGNIFICENT
06:48 - AFTER ALL IS SAID & DONE
12:01 - NEED YOUR HELP
21:16 - A NEW CONSCIOUSNESS
27:25 - MONSTERS & MIRACLES
36:26 - UNTIL TOMORROW
40:40 - THE MAN IN THE ARENA

All rights reserved by L.O.E

🤘

Froukje & S10 in de Ziggo Dome was te zien rond deze feestdagen. Hoewel ik nog steeds niet zo warm loop voor de S10 stukjes, werkt dit concept wel zeker zo samen, soms elkaars liedjes en die stukken samen zijn gewoon wel leuk. Ik zie dit wel werken op festivals samen mocht dat er nog inzitten.

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Chest. (Post Post-Punk from Paris) Live at Supersonic Club - Paris 2024

The 113 - Live at Supersonic club - Paris 2024

• Geweldig
Waarderingen: DanielNedelko
Queens Of The Stone Age Live on ACL
The episode premiered Saturday, January 31 as the penultimate installment of ACL’s Season 51, with the full episode available to stream now at pbs.org/austincitylimitsand on the free PBS App.

Queens of the Stone Age Austin City Limits setlist:

Running Joke / Paper Machete​
Kaliopsia
Villains of Circumstance
I Never Came
Someone’s In The Wolf
Mosquito Song
Keep Your Eyes Peeled
Spinning in Daffodils
https://culturefiend.net/2026/02/qu...acombs-to-austin-city-limits-in-an-epic-hour/

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Froukje & S10 in de Ziggo Dome was te zien rond deze feestdagen. Hoewel ik nog steeds niet zo warm loop voor de S10 stukjes, werkt dit concept wel zeker zo samen, soms elkaars liedjes en die stukken samen zijn gewoon wel leuk. Ik zie dit wel werken op festivals samen mocht dat er nog inzitten.
Helemaal eens, ben zelf ook vooral Froukje fan maar hoe ze het zo samen aanpakken heeft wel toegevoegde waarde. De muziek van S10 pakt mij wat minder, al vond ik dat de tekst van De Diepte wel een flinke andere lading kreeg in het licht van het recente overlijden van haar broer, dat ontroerde mij wel. De show staat inmiddels sinds een aantal dagen ook integraal op Youtube, waar ik deze gisteren ben gaan kijken:

• Leuk
Waarderingen: Brian en JKGB
Soapbox - "Fascist Bob" live, Eurosonic Festival 2026
volledige show komt ook nog online

Ronker Live at AB - Ancienne Belgique (8 februari 2026)

Thanks! Goeie manier om toch nog maar eens in te duiken, in een poging om te gaan begrijpen waar de hype opeens vandaan komt en waarom zij overal op lijken te duiken.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Thanks! Goeie manier om toch nog maar eens in te duiken, in een poging om te gaan begrijpen waar de hype opeens vandaan komt en zij overal op lijken te duiken.
Ik hoop hetzelfde op Sniester live zelf te ontdekken, is toch soms een andere beleving ;) maar even goed verlaat ik de zaal na enkele songs al

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik hoop hetzelfde op Sniester live zelf te ontdekken, is toch soms een andere beleving ;) maar even goed verlaat ik de zaal na enkele songs al
Ik heb dat concert direct aangezet en een kleine tien minuten diep gok ik voor mezelf vooralsnog op scenario 2. Of eigenlijk een derde scenario, namelijk dat ik helemaal niet ga kijken bij hun optredens op Alcatraz en ArcTanGent. Vind het vooral een hoop geschreeuw en weinig inhoud tot nu toe... 😬

Ik heb dat concert direct aangezet en een kleine tien minuten diep gok ik voor mezelf vooralsnog op scenario 2. Of eigenlijk een derde scenario, namelijk dat ik helemaal niet ga kijken bij hun optredens op Alcatraz en ArcTanGent. Vind het vooral een hoop geschreeuw en weinig inhoud tot nu toe... 😬
Dat "hoop geschreeuw gevoel" overheerst hier momenteel ook, ik had liever meer Snuff-stuff :unsure:

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Dat "hoop geschreeuw gevoel" overheerst hier momenteel ook, ik had liever meer Snuff-stuff :unsure:
Dat is inderdaad wel een heel gaaf nummer, maar lijkt me nu vooral een grote uitzondering te zijn in hun muziek.

• 100
Waarderingen: B0G5
een iets ander genre voor de liefhebbers:

Sting - Sounds Like Art - Rijksmuseum, Amsterdam

Users who are viewing this thread