Pukkelpop 2026

En wat is de verwachting rondom de combi’s? Is het vechten voor tickets of kan ik zaterdagavond nog een succesvolle poging wagen?

En wat is de verwachting rondom de combi’s? Is het vechten voor tickets of kan ik zaterdagavond nog een succesvolle poging wagen?
Is natuurlijk altijd een gok, en zal ook wat afhangen van welke namen we nog bij komen. Maar met de huidige affiche zie ik combi's niet instant uitverkopen, maar zou toch ook geen weken wachten lijkt me. Maar pukkelpop heeft de laatste jaren een tweede adem gevonden en verkoopt wel beter dan ervoor

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Is natuurlijk altijd een gok, en zal ook wat afhangen van welke namen we nog bij komen. Maar met de huidige affiche zie ik combi's niet instant uitverkopen, maar zou toch ook geen weken wachten lijkt me. Maar pukkelpop heeft de laatste jaren een tweede adem gevonden en verkoopt wel beter dan ervoor
Ik wil geen risico lopen en zal voor 10 uur mijn laptop aanslingeren. Wat er ook te zien is, Pukkelpop is altijd gezellig en genoeg te ontdekken.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Vorig jaar ben ik solo naar Pukkelpop geweest en heb ik de camping aan de overkant van de weide genomen. Ik vond die wel handig omdat de afstand naar de weide zo klein is, maar ondanks ik helemaal achteraan zat was er toch echt heel veel lawaai 's nachts.

Is die andere camping iets rustiger? En hoe ver is die camping wandelen van de festivalweide? De laatste keer ik op de andere camping zat was dat nog met shuttlebussen, maar ik heb begrepen dat die andere camping nu toch een stuk dichter zou liggen dan toen. Dit jaar gaan we met een groepje van een 8-tal 30+ers, dus we zoeken de gouden combo van geen hele nacht lawaai, maar wel sfeer en niet te ver wandelen naar het festival.

Ik weet natuurlijk niet wat jullie budget is, maar de vooropgezette tentjes zijn ook wel een aanrader. Tent, 4 luchtbedden en 2 lampen voor 330 euro. Hoef je alleen je slaapzak, kussen en wat stoeltjes mee te nemen. Dat gedeelte is ook redelijk rustig.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Vorig jaar ben ik solo naar Pukkelpop geweest en heb ik de camping aan de overkant van de weide genomen. Ik vond die wel handig omdat de afstand naar de weide zo klein is, maar ondanks ik helemaal achteraan zat was er toch echt heel veel lawaai 's nachts.

Is die andere camping iets rustiger? En hoe ver is die camping wandelen van de festivalweide? De laatste keer ik op de andere camping zat was dat nog met shuttlebussen, maar ik heb begrepen dat die andere camping nu toch een stuk dichter zou liggen dan toen. Dit jaar gaan we met een groepje van een 8-tal 30+ers, dus we zoeken de gouden combo van geen hele nacht lawaai, maar wel sfeer en niet te ver wandelen naar het festival.
Camping Relax waarover je spreekt is sinds enkele jaren echt vlak naast Camping Chill. Scheelt hem dus (afhankelijk van waar je ligt op de caming) pakweg vijf minuten. Maar vgm heb je wel net iets meer voorzieningen op camping Chill.

Kan het wel echt beamen dat camping chill verschrikkelijk was qua lawaai tot pakt 6-7 uur in de ochtend 😅. Oordoppen zijn daar een must

Iemand die in '24 bij Nation of Language was? Heb hen recent ontdekt en zou hen dit jaar ook wel graag zien verschijnen. Staan ook al op Sziget deze zomer.

Camping Relax waarover je spreekt is sinds enkele jaren echt vlak naast Camping Chill. Scheelt hem dus (afhankelijk van waar je ligt op de caming) pakweg vijf minuten. Maar vgm heb je wel net iets meer voorzieningen op camping Chill.

Kan het wel echt beamen dat camping chill verschrikkelijk was qua lawaai tot pakt 6-7 uur in de ochtend 😅. Oordoppen zijn daar een must
Ben wel geïnteresseerd naar het verschil in voorzieningen, ik vermoed dat ze die info wel nog op de website gaan zetten in de loop van deze week... Iemand een idee of er vorig jaar lockers waren op de 'verdere' camping Relax? En drankkraampjes?

Ben wel geïnteresseerd naar het verschil in voorzieningen, ik vermoed dat ze die info wel nog op de website gaan zetten in de loop van deze week... Iemand een idee of er vorig jaar lockers waren op de 'verdere' camping Relax? En drankkraampjes?
Op camping relax waren er vorig jaar drank- en eetkraampjes ( frituur / burger).
Een zone om warm water te halen + microgolfoven zone.
Lockers waren er ook ( met stopcontact voor laden van powerbank,...)

Laatst bewerkt:
Verschil is te verwaarlozen denk ik. Misschien in aantal, maar niet of weinig qua breedte (camping Chill is ook een stuk groter natuurlijk).

Ben een 5-6 keer geweest, op de oude en nieuwe locatie, en je kon er prima douchen, ontbijt en koffie halen, iets eten en drinken,... Naar festivalnormen echt prima kunnen slapen op die camping en je tent opzetten is veel minder duw- en trekwerk dan op camping Chill. Als ik nog eens combi zou gaan, zou ik altijd een camping Relax ticket kopen, zeker sinds het op wandelafstand van de wei is.

Iemand enig idee of die pre pitched tenten ( 2 pers) het geld waard is?
Door werkomstandigheden kan ik dit jaar enkel op vrijdag gaan, en zou mss de donderdag meepikken.
Voor 1 overnachting scheelt dit een pak gesleur- en opzetwerk.
Wel vrij prijzig voor 1 nachtje vrees ik dan.

Iemand die in '24 bij Nation of Language was? Heb hen recent ontdekt en zou hen dit jaar ook wel graag zien verschijnen. Staan ook al op Sziget deze zomer.
Was mijn favoriete show van de editie 2024. Heerlijke band, uiteraard best in een tent 's avonds laat, zoals toen.

• Geweldig
Waarderingen: jonveras
Op camping relax waren er vorig jaar drank- en eetkraampjes ( frituur / burger).
Een zone om warm water te halen + microgolfoven zone.
Lockers waren er ook ( met stopcontact voor laden van powerbank,...)
Afgelopen edities steeds op camping relax gestaan, vond het er absoluut prima qua voorzieningen! Voor ons was alles er voldoende. Rijen kunnen wel eens lang zijn maar dat is op camping chill ook wel denk ik?
Qua drukte: hangt volgens mij echt af van waar je staat. Vorige editie hadden we heel veel rustige buren maar ook wel 1 luidruchtige groep. Dus oordoppen waren alsnog een must ;)
Afstand tot wei is zoals gezegd inderdaad verwaarloosbaar.

Users who are viewing this thread