Rock Werchter 2026

Vorig jaar met Almost Monday, Corella, Bad Nerves en Boston Manor een paar van de leukere optredens van het weekend. De sfeer op de Slope is ook echt top!
Dat wel! Ik laat me verrassen. Vind het steeds minder een 'package deal podium', wel meer eentje waar echt een mooi en best scherp programma op terechtkomt. Dus ik ben op zich wel weer benieuwd.

• Leuk
Waarderingen: phil, Mjz en roluf
Dat wel! Ik laat me verrassen. Vind het steeds minder een 'package deal podium', wel meer eentje waar echt een mooi en best scherp programma op terechtkomt. Dus ik ben op zich wel weer benieuwd.
Maandag 19:00 uur weten we het!

Inderdaad, ik zou het ook niet meer kunnen missen! En ook mooi om te zien dat namen als Sam Fender, Wolf Alice, IDLES, STONE,... er ooit stonden. Ondanks de korte geschiedenis van het podium toch al een mooie lijst.

Jimmy gokte ook los verkeerd dat we vandaag iets zouden krijgen (omdat het vorig jaar ook zo was, het al even duurde, btw-verhoging die er snel aankomt en de shows van CDW), en was fout. Maar dit is inderdaad 100% juist.
Dus maandag de Slope namen dan en de week erna de rest? 👀

Dan denk ik eerder 20 februari toch. Vlak voor start verkoop Pukkelpop (14 februari) lijkt me niet echt het moment om even de aandacht te vragen.

Terechte opmerking.
20 februari grote kans inderdaad en dan ook de prijsverhoging vanaf 1 maart.

Terechte opmerking.
20 februari grote kans inderdaad en dan ook de prijsverhoging vanaf 1 maart.
En als je 75 van de 100 namen bekend hebt gemaakt. Kunnen mensen op basis van die informatie ook beslissen of ze een kaartje kopen toch? Dus voor dat laatste stukje namen is die BTW verhoging ook niet echt van toepassing.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en RuneBrico

Users who are viewing this thread