Pukkelpop 2026

Er komen nog 180 namen bij?!?

Hoe kan je dat nu al zeggen...

Sowieso weer combi hier.
Het probleem is dat je al enkele jaren niet meer kunt wachten op die 180 namen die er nog aankomen, maar je je moet baseren op de 10 per dag die ze aankondigen voor de tickets de deur uitvliegen...

Ik ga vaak naar de headliners kijken op Pukkelpop, maar vaak met een mindset van 'pik ik wel even mee, nu ik hier toch ben'. Het probleem is dat je je nu op die meepikkers moet concentreren en hopen dat affiche ook sterk wordt in de breedte, of je hebt de tijd niet om aan een ticket te komen.

Ik geef de organisatie gelijk hé, daar niet van. Het is gewoon jammer dat de liefhebbers van pakweg de Club of Lift geen tijd meer hebben om af te wegen of er voldoende leuks komt om een premium-priced ticket te kopen.

Het probleem is dat je al enkele jaren niet meer kunt wachten op die 180 namen die er nog aankomen, maar je je moet baseren op de 10 per dag die ze aankondigen voor de tickets de deur uitvliegen...

Ik ga vaak naar de headliners kijken op Pukkelpop, maar vaak met een mindset van 'pik ik wel even mee, nu ik hier toch ben'. Het probleem is dat je je nu op die meepikkers moet concentreren en hopen dat affiche ook sterk wordt in de breedte, of je hebt de tijd niet om aan een ticket te komen.

Ik geef de organisatie gelijk hé, daar niet van. Het is gewoon jammer dat de liefhebbers van pakweg de Club of Lift geen tijd meer hebben om af te wegen of er voldoende leuks komt om een premium-priced ticket te kopen.
Ik volg je wat de combi's betreft maar voor dagtickets heb je doorgaans wel toch wat langer tijd?

Ik volg je wat de combi's betreft maar voor dagtickets heb je doorgaans wel toch wat langer tijd?
Klopt, al kan het ook snel gaan. Meestal is er 1 dag die heel snel gaat, en een tweede die na enkele dagen volgt, herinner ik me van de laatste jaren?
Ik persoonlijk ga ook niet meteen voor een combiticket als maar 1 van de 3 dagen me aanstaat.

Vrijdag verkocht vorige jaren extreem snel uit, maar dat lag vooral aan de grote acts toen, al speelt denk ik ook wel mee dat je voor de prijs van een dagticket (bijna) 2 dagen krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Mjz
Zondag gaat er ook snel uit vliegen dit jaar. Zaterdag is de fijnste dag en best StuBru core met Florence, Deftones en Underworld. Maar daar ga je normaal nog wel een paar weken de tijd voor krijgen. Vrijdag gaat het langst duren normaal gezien. Combi's in een uurtje of 3 ofzo?

Zondag gaat er ook snel uit vliegen dit jaar. Zaterdag is de fijnste dag en best StuBru core met Florence, Deftones en Underworld. Maar daar ga je normaal nog wel een paar weken de tijd voor krijgen. Vrijdag gaat het langst duren normaal gezien. Combi's in een uurtje of 3 ofzo?

turnstile en yungblud zijn toch groter als deftones bij de stubru luisteraar, niet iedereen is 40+.....

Nieuwe namen ALL POINTS EAST op 22 augustus bij Lorde als headliner:
Djo, Sienna Spiro, Erin LeCount, and Erika de Casier.
Benieuwd of Djo nog naar PKP komt of niet.

• Leuk
Waarderingen: Mjz en Mr. Y
Een uurtje of 3. En dan sta je daar met pak em beet 20 (misschien het dubbel tegen volgende week) namen. Wat maar een kwart van de affiche is.
Jammerlijke revolutie.

• Leuk
Waarderingen: Mjz en davadude
Hopelijk! Zara staat daar ook die 22ste dus ze kunnen samen doorreizen naar de PKP-zondag. ;)

• Leuk
Waarderingen: festibob
Een uurtje of 3. En dan sta je daar met pak em beet 20 (misschien het dubbel tegen volgende week) namen. Wat maar een kwart van de affiche is.
Jammerlijke revolutie.
Als festival wil je niets liever natuurlijk. En laten we eerlijk zijn: het komt ze ook toe. Duidelijke positie in de markt, bedient z'n doelgroep uitstekend. Zeker jammerlijk, maar voor de dagkaarten is het dit jaar wellicht wel wat comfortabeler dan vorig jaar denk ik..

Iemand Blood Orange al is live gezien?De moeite?
Paar maanden geleden in Tivolivredenburg.

Ik vond het betoverend mooi, met fantastische muzikanten en een opvallend jong publiek. Ik weet alleen niet zeker of het achterin een tent goed overkomt, want de tracks van Essex Honey zijn best intiem. Tegelijkertijd helpt het voor een festival wel dat hij een paar (Tiktok?)-hits met veel streams heeft. Ik zou een beetje vooraan gaan staan 😉.

• Leuk
Waarderingen: Chiel en festibob
Als ze er Djo ook nog bij gooien, hebben ze quasi iedere hotte artiest vanop TikTok geboekt dit jaar. Inclusief Deftones dus. Misschien enkel nog Sofia Isella die mist. En Wisp.

Op zich kan je perfect uw combi kopen volgende zaterdag en terug doorverkopen afhankelijk van de namen die nog komen. Je geraakt die combi echt makkelijk kwijt.

Ouch. AB dan maar? Kan ook gewoon dat ze België skippen natuurlijk. Leffinge is wat te klein voor hun, en zie Lokeren of Crammerock ze niet meteen boeken..
Wilco was in 2023 nog headliner op een Lokerse Feesten dag.

Users who are viewing this thread