Lowlands 2026

Wat is dit dan voor een reactie haha. Antoon vind ik ook kut, begrijp me niet verkeerd. Maar die gast kan echt wel wat, als je kijkt naar z'n productioneel werk voor o.a. Froukje.
Nou nou het album is niet echt van niveau hoor. Zitten best een paar grappige nummertjes maar daar blijft het ook bij.

Sowieso laten we niet doen als of Nederlandse artiesten veelal hoogstaande muziek leveren. Buiten onze grenzen presteren ze zelden iets hoor.

• Leuk
Waarderingen: Mink
Persoonlijk neig ik naar de eerste keer overslaan sinds 2018.
Ja, er zijn veel relevante acts geboekt, maar het moet wel een beetje in je straatje liggen.
Ga er zaterdagochtend niet voor klaar zitten, misschien verkoopt het niet meteen uit en komt er nog een heeeele vette worp, maar we gaan het zien

Hey iedereen, dit jaar wordt (hopelijk) mijn eerste editie! Zal het lukken om kaarten te krijgen denken jullie? Ik kan me herinneren dat mn moeder een aantal jaar geleden een crashout had omdat het binnen 2 minuten was uitverkocht, dus wil dit vooral voorkomen haha

Dat laatste zou een argument kunnen zijn (is het blijkbaar niet). Maar de top 3 meest beluisterde artiesten in Nederland afgelopen jaar is nog volledig New Wave: Frenna, Lil' Kleine en Ronnie Flex. Nederlandse hiphop is door dat album qua stijl volledig veranderd en daarna altijd zo gebleven. Je kunt gewoon niet om de enorme impact van dat album heen. Volledig terechte boeking, wat mij betreft.
Deze gasten zijn zonder autotune nergens, wat mij betreft is dit echt niveautje Bankzitters, razendpopulair maar muzikaal stelt het niks voor.

• Winning
Waarderingen: Greyhound en StevieU2
Leuk om zo de compleet uiteenlopende meningen te lezen, zeg! Ikzelf ben echt enorm blij met deze eerste drop namen. Ik vindt het eigenlijk ook nu al best divers geboekt: wel grote nadruk op hiphop, natuurlijk.

Namen waar ik echt insane blij mee ben (lees: instant kaartje waard): Tyler, Turnstile, Amyl & the sniffers, clipse, eefje de visser (gisteren weer een magistraal concert in Hedon gezien), kneecap, ijsland, wunderhorse, maruja.

Namen die ik tof vindt: VMO, sor, jpeg, fcukers, S10, Major Lazor (sorry not sorry, guilty pleasure), Lorde.

Namen waar ik ver van weg blijf: Antoon & New Wave.

De rest is inluisteren. Maar onze groep zit zaterdag weer klaar voor kaartjes!

Antoon is wat mij betreft een niveau van wansmaak waar Lowlands heel, heel ver weg van moet blijven. Genante boeking
Wat vond je van de boekingen van the Opposites of Mula B vorig jaar, laatste album schreeuwt namelijk gewoon Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Hey iedereen, dit jaar wordt (hopelijk) mijn eerste editie! Zal het lukken om kaarten te krijgen denken jullie? Ik kan me herinneren dat mn moeder een aantal jaar geleden een crashout had omdat het binnen 2 minuten was uitverkocht, dus wil dit vooral voorkomen haha

De trend is de afgelopen jaar dat het minder snel uitverkoopt, de verwachting is dat het dit jaar doorzet. Als je er zaterdag klaar voor zit zal je wel een kaartje kunnen kopen. Daarnaast was het via de resale afgelopen jaren ook mogelijk om (zelfs goedkoper) een kaartje te kopen.

Wat een vreemde reactie? Hoezo is dat raar? Ik heb heel veel vrienden die naar Lowlands gaan en daar appen we nu over ja, is dat nou zo moeilijk om je voor te stellen?
Ik geloof best wat je vrienden hebt. Ik vind alleen kreten als "klachten over New Wave vliegen me nu al overal om de oren" en "dan nog liever Frans Bauer" wel heel overdreven en ongeloofwaardig geformuleerd.

Maar ik had het ook anders kunnen formuleren inderdaad (y)

• Leuk
Waarderingen: elo
Nou nou het album is niet echt van niveau hoor. Zitten best een paar grappige nummertjes maar daar blijft het ook bij.

Sowieso laten we niet doen als of Nederlandse artiesten veelal hoogstaande muziek leveren. Buiten onze grenzen presteren ze zelden iets hoor.

Antoon is wat mij betreft een niveau van wansmaak waar Lowlands heel, heel ver weg van moet blijven. Genante boeking
Ik zou me om andere dingen drukmaken, maar wie ben ik.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1 en MarkD
Leuk om zo de compleet uiteenlopende meningen te lezen, zeg! Ikzelf ben echt enorm blij met deze eerste drop namen. Ik vindt het eigenlijk ook nu al best divers geboekt: wel grote nadruk op hiphop, natuurlijk.

Namen waar ik echt insane blij mee ben (lees: instant kaartje waard): Tyler, Turnstile, Amyl & the sniffers, clipse, eefje de visser (gisteren weer een magistraal concert in Hedon gezien), kneecap, ijsland, wunderhorse, maruja.

Namen die ik tof vindt: VMO, sor, jpeg, fcukers, S10, Major Lazor (sorry not sorry, guilty pleasure), Lorde.

Namen waar ik ver van weg blijf: Antoon & New Wave.

De rest is inluisteren. Maar onze groep zit zaterdag weer klaar voor kaartjes!
SPEED is ook echt heel gaaf! Past in het straatje van Turnstile (zijn ze ook mee op tour geweest) maar véél meer hardcore dan TS

• Confetti
  • On fire
Waarderingen: @Marc en lama

Users who are viewing this thread