Pukkelpop 2026

Bastille en The Wombats hebben samen een grote show aangekondigd op 13 augustus in Londen. 👀

Dus... Lily Allen - Turnstile - Bastille?

• Sad
Waarderingen: Jaulez
Ik hoop dan op Yungblud - Fontaines - Tunrstile

Allesinds meer entertainende shows dan Lily Allen naar mijn mening dus hopen 🤞🤞🤞

Krijgt Bastille anno 2026 nog een zaal van het kaliber Vorst Nationaal nog wel wat gevuld? Das toch geen headliner meer..

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik heb niks met Yungblud, maar als die komt, dan ga ik gewoon naar iets anders kijken. Verder maak ik me er niet druk in. Al die scenario's van "worst case", pfff. Elk jaar opnieuw moet ik op PKP keuzes maken, het is niet dat er een tekort aan concerten zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: Nijntje
Maar voor België kan er altijd iets meer hebben we al gemerkt.
Stel u voor 😳.
Aangezien LN België er echt alles tot de laatste drup lijkt te willen uitknijpen, moet meneer de zelfverklaarde ‘rocker’ niet eens wat mensen gaan ambeteren op Graspop?

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Mr. Y
Aangezien LN België er echt alles tot de laatste drup lijkt te willen uitknijpen, moet meneer de zelfverklaarde ‘rocker’ niet eens wat mensen gaan ambeteren op Graspop?
Dat willen we de sympathieke community daar nu toch ook weer niet aan doen.

Als Macklemore hier al zo een bom is gaat deze natuurlijk fantastisch werken.

• Haha
Waarderingen: mattman
Ik heb niks met Yungblud, maar als die komt, dan ga ik gewoon naar iets anders kijken. Verder maak ik me er niet druk in. Al die scenario's van "worst case", pfff. Elk jaar opnieuw moet ik op PKP keuzes maken, het is niet dat er een tekort aan concerten zal zijn.
Toch zonde van een headline-plek. Want zo kun je natuurlijk bezig blijven hè.

Die heeft daar natuurlijk niets te zoeken.

Past wel in zen streak
Pukkelpop 18 - 23 - 26
Rock Werchter 19 - 22 - 24 -25

2017 het laatste Yungblud loze jaar, maar toen is die ook pas begonnen o_O

Oké, als hij het is, voorspel ik dat Yungblud op vrijdag op Pukkelpop speelt, op zaterdag op Lowlands en dat Bludfest 2026 vervolgens wordt aangekondigd voor de zondag in Milton Keynes Bowl, de dag nadat The Prodigy daar spelen. Als dat gebeurt, denk ik dat hij waarschijnlijk ook als een van de headliners voor Zurich Open Air wordt aangekondigd.

Maar alsjeblieft, God, laat het iemand anders zijn.

Laatst bewerkt:
Oké, als hij het is, voorspel ik dat Yungblud op vrijdag op Pukkelpop speelt, op zaterdag op Lowlands en dat Bludfest 2026 vervolgens wordt aangekondigd voor de zondag in Milton Keynes Bowl, de dag nadat The Prodigy daar spelen. Als dat gebeurt, denk ik dat hij waarschijnlijk ook als een van de headliners voor Zurich Open Air wordt aangekondigd.
In Nederland doet hij al Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: DDave
er is letterlijk nog niet 1 naam gevallen die ik graag zou willen zien op pukkelpop.
Charlie xcx, lorde turnstile, yungblud, bastille, major lazer
nothing but thieves en fontaines dc komen niet , enkel lilly allen vind ik nog wel grappig.

hopen op wat moois in de marquee /wave/club dan maar

• Leuk
Waarderingen: DDave

Users who are viewing this thread