Pukkelpop 2026

way out west festival bevestigt Wilco, The Lambrini Girls, Current joys en Jalen Ngonda als nieuwe namen.

Gezien het feit dat de kaartverkoop de afgelopen twee jaar pas begon toen er al 40-50 namen bekend waren gemaakt, en dat perfect werkte... Denk je dat er een kans is dat ze aanstaande donderdag meer namen bekendmaken, of dat ze volgende week meerdere aankondigingen doen?
Dat is hier enkele pagina's geleden al bevestigd. Deze week in ieder geval tot en met donderdag elke dag nieuwe namen, volgende week ook nog een pakketje voor de verkoop.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en elo
Zo effe zeggen wat iedereen hier al stuk of 5 pagina's vermoed :ROFLMAO:
Jimmy, jij was gisteren toch nog categoriek dat Lorde niet op Pukkelpop zou verschijnen:) We zullen morgen het wel horen.
Ze staat ook al in Oostenrijk dat weekend... Echt als na Charli xcx vorig jaar nu Lorde naar geen enkel festival in de Benelux komt zou dat wel echt heel triest zijn...
Nogmaals… is planmatig misgelopen. Jammer maar helaas. Zal het nog wel eens inhalen.

Iemand al gedacht aan snow patrol? voorlopig wel maar aan het touren tot midden juli, werchter lijkt me niet te zijn voor hun daar zit alles al goed vol
Gedacht wel, maar ook tot de conclusie gekomen dat de kans klein is, gezien de data tot half juli en verder niets voorlopig.

Los van dat Lokerse Feesten na RW en Suikerrock logischere plaats is.

Gedacht wel, maar ook tot de conclusie gekomen dat de kans klein is, gezien de data tot half juli en verder niets voorlopig.

Los van dat Lokerse Feesten na RW en Suikerrock logischere plaats is.
Lokerse wel nog in 2022 gedaan natuurlijk, is dat een naam die ze daar na 4 jaar alweer boeken? Zouden die ook zowel Snow Patrol als Editors als headliner neerzetten in dezelfde editie?

Maar ben ook wel benieuwd waar die terecht komen dit jaar, maar ik zou pkp zeker niet uitsluiten

Het zou kunnen dat Deftones daarvoor naar de zaterdag verhuisd is.

Nu genoeg gekkigheid, ik wil dat pakket namen eigenlijk. Liever dan de heads van vrijdag 😂
Inderdaad, dat foutje op de website maakte veel los. Even een blik van achter de schermen. Want Turnstile zou gewoon op vrijdag staan en uiteraard zouden ze Deftones en Turnstile proberen te koppelen.
Ben er ook zeker van dat als Lorde gewoon Pkp/Lowlands gepland had, ze die show in Zwitserland niet zou doen.

Lokerse wel nog in 2022 gedaan natuurlijk, is dat een naam die ze daar na 4 jaar alweer boeken? Zouden die ook zowel Snow Patrol als Editors als headliner neerzetten in dezelfde editie?

Maar ben ook wel benieuwd waar die terecht komen dit jaar, maar ik zou pkp zeker niet uitsluiten

Als het niet pukkelpop is denk ik dat het crammerock gaat worden, vorig jaar suikerrock gedaan, zou best logisch zijn dan

Dat is hier enkele pagina's geleden al bevestigd. Deze week in ieder geval tot en met donderdag elke dag nieuwe namen, volgende week ook nog een pakketje voor de verkoop.
Toch donderdag ook al een pakketje? En dan de woensdag erna nog eentje? Zou op zich wel logisch zijn, twee pakketjes voor de start van de verkoop.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread