Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien het feit dat de kaartverkoop de afgelopen twee jaar pas begon toen er al 40-50 namen bekend waren gemaakt, en dat perfect werkte... Denk je dat er een kans is dat ze aanstaande donderdag meer namen bekendmaken, of dat ze volgende week meerdere aankondigingen doen?
Dat is hier enkele pagina's geleden al bevestigd. Deze week in ieder geval tot en met donderdag elke dag nieuwe namen, volgende week ook nog een pakketje voor de verkoop.
Iemand al gedacht aan snow patrol? voorlopig wel maar aan het touren tot midden juli, werchter lijkt me niet te zijn voor hun daar zit alles al goed vol
Ze staat ook al in Oostenrijk dat weekend... Echt als na Charli xcx vorig jaar nu Lorde naar geen enkel festival in de Benelux komt zou dat wel echt heel triest zijn...
Iemand al gedacht aan snow patrol? voorlopig wel maar aan het touren tot midden juli, werchter lijkt me niet te zijn voor hun daar zit alles al goed vol
Lokerse wel nog in 2022 gedaan natuurlijk, is dat een naam die ze daar na 4 jaar alweer boeken? Zouden die ook zowel Snow Patrol als Editors als headliner neerzetten in dezelfde editie?
Maar ben ook wel benieuwd waar die terecht komen dit jaar, maar ik zou pkp zeker niet uitsluiten
Inderdaad, dat foutje op de website maakte veel los. Even een blik van achter de schermen. Want Turnstile zou gewoon op vrijdag staan en uiteraard zouden ze Deftones en Turnstile proberen te koppelen.
Ben er ook zeker van dat als Lorde gewoon Pkp/Lowlands gepland had, ze die show in Zwitserland niet zou doen.
Lokerse wel nog in 2022 gedaan natuurlijk, is dat een naam die ze daar na 4 jaar alweer boeken? Zouden die ook zowel Snow Patrol als Editors als headliner neerzetten in dezelfde editie?
Maar ben ook wel benieuwd waar die terecht komen dit jaar, maar ik zou pkp zeker niet uitsluiten
Dat is hier enkele pagina's geleden al bevestigd. Deze week in ieder geval tot en met donderdag elke dag nieuwe namen, volgende week ook nog een pakketje voor de verkoop.