Concertaankondigingen

Meer data hoor, zie haar instagram
Ook eentje in Hertme. Leuke opzet, weer wat anders. Ook geen festivals dit jaar, maar dus wel een solotour waarbij ze de muziek wat uitgekleed ten gehore brengt in openlucht theaters. Vind het wel gaaf, ga hier wel proberen bij te zijn.

• Leuk
Waarderingen: JKGB
Ava Lava @ Paradiso, Amsterdam (€13,00) vr 13 mrt '26
BAY @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) wo 17 jun '26
BRUIT ≤ 🇫🇷 @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) ma 4 mei '26 [post-rock...]
Brian James & The Boys Of Summer @ Nobel, Leiden zo 19 apr '26 [classic pop and rock...]
CHARLOT @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) vr 22 mei '26
🔗
Paard, Den Haag do 21 mei '26
Camilo 🇨🇴 @ Melkweg, Amsterdam (€64,40) wo 24 jun '26 [colombian pop, pop urbano...]
Dotan 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€40,00) vr 23 okt '26 [folk-pop...]
Doornroosje, Nijmegen not sure
Escuela Grind 🇺🇸 @ Iduna, Drachten do 18 jun '26 [grindcore...]
Froukje 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€40,50) za 6 jun '26 [nederpop...]
Muziekgieterij, Maastricht zo 28 jun '26
The Good The Bad and The Zugly 🇳🇴 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) do 4 jun '26 [norsk rock...]
Jamie Grey 🇬🇧 @ Spot, Groningen (€21,00) vr 9 okt '26
Luxor, Arnhem zo 11 okt '26
Judith Agaath @ Hedon, Zwolle (€21,50) za 9 mei '26
Nobel, Leiden do 23 apr '26
KILIMANJARO 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) vr 20 feb '26 [afro house...]
Kitty 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€30,50) zo 11 okt '26 [hip hop, cloud rap...]
LUBIANA 🇧🇪 @ Paard, Den Haag (€22,50) zo 3 mei '26
La Sécurité 🇨🇦 @ Effenaar, Eindhoven do 21 mei '26 [egg punk, rock quebecois...]
Maisie Peters 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€53,26) wo 18 mrt '26 [pop, singer-songwriter, indie pop, 2020s...]
POLIÇA 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€22,50) za 29 aug '26 [alternative rock...]
Pink Siifu 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) zo 1 feb '26 [experimental hip hop...]
Pisscharge 🇩🇪 @ Vera, Groningen vr 27 Feb '26 [hardcore punk...]
Shalamar 🇺🇸 @ Effenaar, Eindhoven (€42,00) vr 26 jun '26 [post-disco, disco...]
Sheer Terror 🇺🇸 @ Iduna, Drachten za 9 mei '26 [hardcore punk, hardcore...]
Truckfighters 🇸🇪 @ Burgerweeshuis, Deventer (€32,00) vr 26 jun '26 [stoner rock, stoner metal, sludge metal,...]
Vincent Lima @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) di 28 apr '26
Voyager 🇦🇺 @ 013, Tilburg wo 29 jul '26 [progressive metal, djent, progressive ro...]
Wasted Youth Club 🇳🇱 @ Paard, Den Haag za 28 feb '26 [garage rock...]
Zoekhetuitman + Mister Merry Men! | Ep Release @ Phoenix, Breda (€5,00) vr 13 mrt '26
¡Pendejo! @ Doornroosje, Nijmegen (€16,00) vr 28 aug 26 [dutch stoner rock, latin american heavy ...]
Zig Zags 🇺🇸 @ dB's Studio, Utrecht vr 22 mei '26 [thrash metal, stoner rock...]

zaagmans!!! en een lijstje natuurlijk. met truckfighters en yawning man! een kijken of deventer nog steeds leuk is!

Ook eentje in Hertme. Leuke opzet, weer wat anders. Ook geen festivals dit jaar, maar dus wel een solotour waarbij ze de muziek wat uitgekleed ten gehore brengt in openlucht theaters. Vind het wel gaaf, ga hier wel proberen bij te zijn.
Huh, jeugdsentiment (ik moest dubbelchecken of dit Hertme Enschede was). Misschien even een tripje combineren met familiebezoek, wat een grappige locatie.

ook het Zuiderparktheater. Ik ben erbij met onze oudste :)

• Leuk
Waarderingen: Brian
Huh, jeugdsentiment (ik moest dubbelchecken of dit Hertme Enschede was). Misschien even een tripje combineren met familiebezoek, wat een grappige locatie.
Nee, is zeker niet in Enschede. Wel een hele leuke locatie, mooi decor en echt een buitentheater. Elke jaar een concertreeks en elk jaar bands als Racoon, Blof etc. Zo af en toe een pareltje die het bezoeken waard is, zoals Eefje vorig jaar en Epica al wat jaren terug.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en AngieH
Nee, is zeker niet in Enschede. Wel een hele leuke locatie, mooi decor en echt een buitentheater. Elke jaar een concertreeks en elk jaar bands als Racoon, Blof etc. Zo af en toe een pareltje die het bezoeken waard is, zoals Eefje vorig jaar en Epica al wat jaren terug.
Oke heel wazig dit 😆 Ik meende me een soort middeleeuwse setting aan de rand van Enschede te herinneren waar ik als kind weleens geweest ben en waarvan ik dacht dat het Hertme heette. Die setting klopt, maar dat is dus helemaal niet in Enschede, maar in... Hertme. Ga er alsnog wel bij zijn daar!

(Sorry voor de off topic mensen)

Oke heel wazig dit 😆 Ik meende me een soort middeleeuwse setting aan de rand van Enschede te herinneren waar ik als kind weleens geweest ben en waarvan ik dacht dat het Hertme heette. Die setting klopt, maar dat is dus helemaal niet in Enschede, maar in... Hertme. Ga er alsnog wel bij zijn daar!

(Sorry voor de off topic mensen)
Om het even af te ronden, Hertme ligt niet ver van Enschede ongeveer 20 minuten rijden. Het ligt een eindje boven Hengelo. Enschede en Hengelo liggen nogal vlak naast elkaar. Het kan zijn dat je bij Enschede de snelweg hebt verlaten om er uiteindelijk uit te komen, al heb je dan wel een stukje om gereden.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Om het even af te ronden, Hertme ligt niet ver van Enschede ongeveer 20 minuten rijden. Het ligt een eindje boven Hengelo. Enschede en Hengelo liggen nogal vlak naast elkaar. Het kan zijn dat je bij Enschede de snelweg hebt verlaten om er uiteindelijk uit te komen, al heb je dan wel een stukje om gereden.
Dat zou kunnen inderdaad! Ik zat als kleine op de achterbank dus heb het niet heel bewust meegekregen, maar vind het toch wel ernstig dat ik - terwijl ik van mijn geboorte tot mijn 18e in Enschede heb gewoond - pas gister bekend werd met het bestaan van de plek Hertme.

Ava Lava @ Paradiso, Amsterdam (€13,00) vr 13 mrt '26
BAY @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) wo 17 jun '26
BRUIT ≤ 🇫🇷 @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) ma 4 mei '26 [post-rock...]
Brian James & The Boys Of Summer @ Nobel, Leiden zo 19 apr '26 [classic pop and rock...]
CHARLOT @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) vr 22 mei '26
🔗
Paard, Den Haag do 21 mei '26
Camilo 🇨🇴 @ Melkweg, Amsterdam (€64,40) wo 24 jun '26 [colombian pop, pop urbano...]
Dotan 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€40,00) vr 23 okt '26 [folk-pop...]
Doornroosje, Nijmegen not sure
Escuela Grind 🇺🇸 @ Iduna, Drachten do 18 jun '26 [grindcore...]
Froukje 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€40,50) za 6 jun '26 [nederpop...]
Muziekgieterij, Maastricht zo 28 jun '26
The Good The Bad and The Zugly 🇳🇴 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) do 4 jun '26 [norsk rock...]
Jamie Grey 🇬🇧 @ Spot, Groningen (€21,00) vr 9 okt '26
Luxor, Arnhem zo 11 okt '26
Judith Agaath @ Hedon, Zwolle (€21,50) za 9 mei '26
Nobel, Leiden do 23 apr '26
KILIMANJARO 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) vr 20 feb '26 [afro house...]
Kitty 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€30,50) zo 11 okt '26 [hip hop, cloud rap...]
LUBIANA 🇧🇪 @ Paard, Den Haag (€22,50) zo 3 mei '26
La Sécurité 🇨🇦 @ Effenaar, Eindhoven do 21 mei '26 [egg punk, rock quebecois...]
Maisie Peters 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€53,26) wo 18 mrt '26 [pop, singer-songwriter, indie pop, 2020s...]
POLIÇA 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€22,50) za 29 aug '26 [alternative rock...]
Pink Siifu 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) zo 1 feb '26 [experimental hip hop...]
Pisscharge 🇩🇪 @ Vera, Groningen vr 27 Feb '26 [hardcore punk...]
Shalamar 🇺🇸 @ Effenaar, Eindhoven (€42,00) vr 26 jun '26 [post-disco, disco...]
Sheer Terror 🇺🇸 @ Iduna, Drachten za 9 mei '26 [hardcore punk, hardcore...]
Truckfighters 🇸🇪 @ Burgerweeshuis, Deventer (€32,00) vr 26 jun '26 [stoner rock, stoner metal, sludge metal,...]
Vincent Lima @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) di 28 apr '26
Voyager 🇦🇺 @ 013, Tilburg wo 29 jul '26 [progressive metal, djent, progressive ro...]
Wasted Youth Club 🇳🇱 @ Paard, Den Haag za 28 feb '26 [garage rock...]
Zoekhetuitman + Mister Merry Men! | Ep Release @ Phoenix, Breda (€5,00) vr 13 mrt '26
¡Pendejo! @ Doornroosje, Nijmegen (€16,00) vr 28 aug 26 [dutch stoner rock, latin american heavy ...]

zaagmans!!! en een lijstje natuurlijk. met truckfighters en yawning man! een kijken of deventer nog steeds leuk is!
Pisscharge! Er moeten meer crust / d-beat concertjes komen in NL :)

Ik had niet verwacht dat Fontaines vóór 2027 terug zou komen met een nieuw album en een volledige tournee.

Eindelijk eens naar fontaines dc toe. Ik had een ticket voor in de afas live, maar had toen helaas besloten om niet te gaan.

Arbeid Adelt! 🇧🇪 @ Muziekgieterij, Maastricht za 9 mei '26 [new wave, nederpop...]
Big|Brave 🇨🇦 @ Occii, Amsterdam ma 25 mei '26 [drone metal, sludge metal, drone, doom m...]
Brad Cox 🇦🇺 @ Spot, Groningen (€19,50) ma 9 mrt '26 [country...]
Burning Breakfast @ Little Devil, Tilburg zo 15 mrt '26
Complaint @ Little Devil, Tilburg (€15,30) zo 3 mei '26
Conjurer 🇬🇧 @ Little Devil, Tilburg (€19) zo 17 mei '26 [sludge metal, doom metal, stoner metal, ...]
Crack Cloud 🇨🇦 @ Muziekgieterij, Maastricht wo 15 apr '26 [egg punk, post-punk...]
DeepWhite @ Little Devil, Tilburg vr 20 feb '26
Douwe Bob 🇳🇱 @ Burgerweeshuis, Deventer (€35,00) do 9 apr '26 [dutch americana, dutch indie, dutch pop,...]
Dyce @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) vr 1 mei '26
Evergrey @ De-Pul, Uden vr 12 jun '26 [power metal, progressive metal, swedish ...]
H.O.L.M.E.S The sound of W.A.S.P @ Iduna, Drachten vr 22 mei '26
Hands like Houses 🇦🇺 @ 013, Tilburg (€24,30) wo 20 mei '26 [post-hardcore, metalcore...]
Henry Wagons 🇦🇺 @ Spot, Groningen (€14,00) do 4 jun '26 [alt country...]
Jonna Fraser 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€39,80) za 23 mei '26 [dutch hip hop, dutch rap pop...]
Hedon, Zwolle vr 5 jun '26
Spot, Groningen do 28 mei '26
Paard, Den Haag za 16 mei '26
Jubin Nautiyal 🇮🇳 @ Ahoy, Rotterdam (€65,00) 2026-05-24 [bhajan, hindi pop, bollywood, devotional...]
LELEE 🇸🇮 @ Occii, Amsterdam vr 20 mrt '26
The Lamp Of Thoth @ Little Devil, Tilburg (€1523,50) za 9 mei '26 [doom metal, stoner metal, sludge metal...]
Nebula 🇺🇸 @ Vera, Groningen vr 29 mei '26 [stoner rock, stoner metal, sludge metal,...]
Politie Warnsveld @ Doornroosje, Nijmegen (€14,00) vr 13 mrt '26
Samavayo 🇩🇪 @ Little Devil, Tilburg (€20,30) vr 3 apr '26 [stoner rock, stoner metal, space rock, s...]
Samifati & Transe Gnawa Express @ Vera, Groningen wo 6 mei '26
Slope 🇩🇪 @ 013, Tilburg (€20,30) ma 26 okt '26 [hardcore, hardcore punk...]
Snapped Ankles @ Vera, Groningen za 7 mrt '26 [crank wave, london indie, uk post-punk r...]
Uncle Acid & The Deadbeats 🇬🇧 @ Vera, Groningen ma 22 jun '26 [doom metal, stoner metal, stoner rock, u...]
Undergang 🇩🇰 @ Little Devil, Tilburg (€1920,01) vr 24 apr '26 [death metal, grindcore...]
Young Franco @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) vr 27 mrt '26

sorry dat het niet gister is gepost, maar symposium en daarna op de terugweg chaos wegens wisselstoringen... en toen ik thuis kwam geen zin meer om iets anders te doen dan slapen. en aangezien jullie nu allemaal in de harry styles wachtrij staan, heb je nu mooi de tijd om het lijstje door te nemen!

• Leuk
Waarderingen: Black Lies, Bert en B0G5

Users who are viewing this thread