Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja, als de deadline op een andere tijd had gestaan, had het weer voor andere mensen niet goed uitgekomen.
Middernacht (= nieuwe dag) is gewoon een logische tijd voor een spel als dit.
En het is ook nog een vrij normale tijd waarop vele volwassenen nog gewoon wakker zijn en van hun vrije tijd genieten (niet iedereen hoeft om 4:00 op te staan).
Wat zou je anders moeten doen? Een verbod instellen om te stemmen tussen 0:00 en 8:00?
Met 'tijdvakken' of zoiets gaan werken?
Een mededeling van huishoudelijke aard. Ik merk dat het me qua tijd niet gaat lukken om iedereen zijn punten in een excel bij te houden. Als ik er een paar dagen niet aan toekom, zoals de afgelopen drie, dan is het best veel werk om alle pagina's door te nemen en alles bij te werken. Laat staan dan ook nog analyseren en opzoek naar leuke feitjes. Respect voor @MetalLimbo dat hij dat wel heeft gedaan! Maar ik red dat qua tijd en moeite gewoon niet en vind het qua energie/tijd verdeling eigenlijk ook niet waard.
Achtergrondmuziek of niet? Ik was dolblij dat me meehielpen door op DTRH24 met oranje licht te spelen en in een NLs elftal shirt op te treden. Ik had mijn haakje voor de review gevonden tussen het dansen door. Maarja, de lijst moet in beweging blijven en Jungle ook.
Ergens wel met een beetje mixed feelings, want het is jarenlang één van m'n meest beluisterde bands geweest. Daarentegen de keren dat ik ze live zag helaas nooit overtuigd geraakt en dus niet headliner-waardig imo.
Oja en had gewoon zin om er eentje uit te knikkeren.
ik snap wat je hier zegt hoor Pommer. Behalve dat ik ze dus op Bospop afgelopen jaar wel overtuigend vond live. Maar dat zegt ook al wel genoeg he. Tis geen DTRH/BKS band meer echt. Dus ze zijn nu Low as a valley
Was echt verschrikkelijk op RW17. Maarja wat wil je dan ook op de Main voor de Foo Fighters. Ze verzopen. Toen de organisatie ze echter goed neer zette in 2022 werd ik er volledig door gegrepen, wat een liveband joh. Maar Ruben maakt ze toch af in al zijn koelbloedigheid. (jullie zullen het tot het eind wel met deze vergezochte kutgrapjes moeten doen, sorrynotsorry)
Blijf dit altijd wel bijzonder vinden, op het forum bijna alleen maar haat naar deze band terwijl iedereen die ik buiten dit forum spreek er lovend over is, zowel live als op plaat. Vind ze zelf ook erg tof, misschien staan ze wat vaak op Nederlandse festivals maar buiten dat kan ik er weinig aan opmerken.
Blijf dit altijd wel bijzonder vinden, op het forum bijna alleen maar haat naar deze band terwijl iedereen die ik buiten dit forum spreek er lovend over is, zowel live als op plaat. Vind ze zelf ook erg tof, misschien staan ze wat vaak op Nederlandse festivals maar buiten dat kan ik er weinig aan opmerken.
Zegt genoeg toch dat de muziekliefhebbers hier er niks mee hebben, en de rest... wel?
Iets serieuzer, ik vond ze op Rock Werchter twee keer echt compleet nietszeggend. Hebben best wat leuke nummers, maar staan als zoutzakken op die grote main overdag. Heb ze ook op Lowlands in 2023 gezien, sunset slot, met lichtshow inclusief lasers en met een vriendengroep die het meest uitkeken naar dit optreden van het hele weekend. Wereld van verschil, toen best van genoten de hele show. Maar dan nog kwamen ze voor mij niet boven de 8 uit, in ideale omstandigheden.
Pff, zie nu al op tegen de variant van forumleden. Als het aan Jefferke ligt, is mijn kop als eerste aan de beurt het is iig duidelijk dat er bij Franz iets is uitgegaan. Wat?
Ik vind Graveyard Whistling en Unperson best leuke nummers, maar voor de rest toch best doorsnee muziek. Iig niet het spannende en verfrissende wat je op BKS/DTRH wil hebben (of de legacy in andere gevallen). Meer passend bij Pinkpop en daar gun ik ze de gestage groei naar headliner wel. Dat doen ze wel op de goede manier in mijn ogen.
Pff, zie nu al op tegen de variant van forumleden. Als het aan Jefferke ligt, is mijn kop als eerste aan de beurt het is iig duidelijk dat er bij Franz iets is uitgegaan. Wat?
Even om verwarring te voorkomen. Vanaf 00:00 start de nieuwe dag. Elke post vanaf 00:00 telt als die van de nieuwe dag. Als je dan die dag nog een keer post, worden die punten niet meegenomen. Zorg er dus voor dat je post uiterlijk om 23:59n online op het forum staat wil je die dag stemmen.