Pinkpop 2026

Voor een niet Rock headliner is die voor mijn interessant maar 2022 was slecht dus hoop dat ze een betere show neerzetten ga ze wel een kans geven

Ik denk dat TOP ook bij de 'rock fans' wel populair is toch?
Ik ben dan ook blij dat die popnaam afgevallen is voor die dag, heb wel zin in een headline show van ze.

Google geeft ze overigens deze genres mee:

Genres: Alternative rock; electropop; alternative hip-hop; pop rap; indie pop; pop rock
Ik kende niet zo heel veel nummers van TOP, maar nu ik ze wat meer luister, moet ik zeggen dat ik echt aangenaam verrast ben. Ik vind de diversiteit van hun nummers echt wel top ;-)

Ik kende niet zo heel veel nummers van TOP, maar nu ik ze wat meer luister, moet ik zeggen dat ik echt aangenaam verrast ben. Ik vind de diversiteit van hun nummers echt wel top ;-)
Nice! welke nummers spreken je zoal aan op t eerste gezicht?

Lowlands komt volgende week met namen. Misschien dat ze daarom ook een weekje wachten.

Oprecht heel leuk om hier wat info te lezen van mensen die echt dichter op het vuur zitten.

Evenwel lijkt het toch vaak zo dat Pinkpop altijd het festival is dat net pech heeft met tours die er toch niet komen. Misschien ook omdat de kaartverkoop achterblijft en Werchter met betere cijfers niet uit hoeft te leggen dat ze 21p hebben staan.
Goh, er valt ook altijd wel wat weg voor RW hoor... iedere periode zijn problemen. Het is maar hoe je ermee omgaat en hoe je begint te puzzelen. Lenny Kravitz op Werchter 2024 was een goed voorbeeld maar niet meer headlinerwaardig.

Goh, er valt ook altijd wel wat weg voor RW hoor... iedere periode zijn problemen. Het is maar hoe je ermee omgaat en hoe je begint te puzzelen. Lenny Kravitz op Werchter 2024 was een goed voorbeeld maar niet meer headlinerwaardig.
Vast, maar bedoelde dus ook dat het bij Werchter dan minder "een ding" wordt, omdat ze verder wel gewoon meer verkopen. Als de kaartverkoop tegenvalt, dan volgt daar een verklaring voor en dat is bij Pinkpop toch wel al een aantal keer geweest dat een headliner toch andere plannen had. Als je vervolgens alsnog nagenoeg uitverkoopt, is dat niet zo'n belangrijk bericht natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
het is wel langzaamaan tijd voor het volgende nieuws...
Wordt het dan toch nog Within Temptation, nu hun nieuwe nummer ook op 3FM wordt gedraaid.
Het kan toch niet zo zijn dat Oerrock het enigste festival in Nederland is die ze op 14 mei op de line-up heeft staan.
Zwarte Cross even buiten beschouwing gelaten, is toch wel van een ander kaliber feest(ival)

Wordt het dan toch nog Within Temptation, nu hun nieuwe nummer ook op 3FM wordt gedraaid.
Het kan toch niet zo zijn dat Oerrock het enigste festival in Nederland is die ze op 14 mei op de line-up heeft staan.
Je vergeet Bospop en Zwarte Cross, ik acht de kans heel klein dat ze er zullen staan.

Met volgende week Lowlands, zou je toch verwachten dat Pinkpop deze week komt.
Vorig jaar kwam DTRH nog in de week voor LL. Dus ik denk eerlijk gezegd dat Pinkpop nog even duurt. Deze week DTRH, volgende week LL en dan de week daarna Pinkpop (gok ik)

Vorig jaar kwam DTRH nog in de week voor LL. Dus ik denk eerlijk gezegd dat Pinkpop nog even duurt. Deze week DTRH, volgende week LL en dan de week daarna Pinkpop (gok ik)
Ah ja dat kan ook, vreemde keuze wel. Maar dan zitten ze nog in de week voor carnaval.

Ja zou het niet bepaald slim vinden voor een festival in Limburg om in de week van carnaval wat aan te kondigen

Ja zou het niet bepaald slim vinden voor een festival in Limburg om in de week van carnaval wat aan te kondigen
Tsja zijn carnavalsgangers ook Pinkpoppers?Denk dat het niet zoveel uitmaakt maar des temeer de namen die nog worden bekend gemaakt en of het deze week is of voor of na carnaval.

Users who are viewing this thread