Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Leuk spel met hier en daar wat drama :D

Je kan het misschien niet eens zijn met de exacte plaats van een band, maar het geeft toch een goed overzicht welke bands er populair zijn op't forum.

@MetalLimbo Merci voor de moeite!

@Metalhead Liam Gedeelde eerste plaats voor ons :LOL:
Wou er op zich iets van maken om er uiteindelijk zo veel mogelijk uit te knallen, maar m'n slaap was toch net te belangrijk :sleep:

Leuk spel met hier en daar wat drama :D

Je kan het misschien niet eens zijn met de exacte plaats van een band, maar het geeft toch een goed overzicht welke bands er populair zijn op't forum.

@MetalLimbo Merci voor de moeite!

@Metalhead Liam Gedeelde eerste plaats voor ons :LOL:
Wou er op zich iets van maken om er uiteindelijk zo veel mogelijk uit te knallen, maar m'n slaap was toch net te belangrijk :sleep:
Dat laatste had ik ook. Had ik vakantie gehad had ik wel meer bloed aan mn handen gehad haha.
Had zelf niet eens door dat ik 3 bands eruit had gegooid. Maar had me wel voorgenomen alleen te minnen😈 geen tijd voor positieviteit hierzo

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Voor de voortgang van het spel had ik mezelf ook maar voorgenomen om maar 1 band te verdedigen en de rest aan te vallen.

Af en toe wat strijd is leuk

Ow en is het al bijna juni?

• Winning
Waarderingen: BlackwaterPark
Leuk! Toch iedere ochtend veel plezier gehad met bijlezen wat er rond middernacht gebeurde, met de ontknoping vannacht wel als hoogtepunt.
Thanks @MetalLimbo voor het organiseren en de leuke cijfers en statistieken tussendoor!

Zin in de BKS/DTRH editie; wetende dat het daarbij voor mij persoonlijk meer kill your darlings gaat worden. Ook benieuw of de Swifties weer van zich laten horen.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo
Was jij niet degene die rammstein er uit wou wegens wangedrag? Dan moet je beetje consistent zijn als het over arcade fire gaat.
Ik ga ervan uit dat dat zijn punt is, haha.

Oftewel ik moet AF erin houden als ik wraak wil nemen!? We moeten nog beginnen en m'n brein maakt nu al overuren.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en RubenJS
Was jij niet degene die rammstein er uit wou wegens wangedrag? Dan moet je beetje consistent zijn als het over arcade fire gaat.
the big bang theory sarcasm GIF

Maar goed dat nu al chaos ontstaat! Overigens ontslaat het mij wel van enige hypocrisie, want ik was oprecht groot AF fan, een van de beste live optredens die ik ooit zag was van hen, maar zou ze nu onmiddellijk -100 geven ;).

• 100
  • Pray
Waarderingen: RubenJS en kaiser
Op het moment dat ik AF typ besef ik me trouwens dat mijn moeder die afkorting altijd gebruikte voor Air Fryer... Heeft er ooit een Air Fryer geheadlined op BKS?

Omg een Air Fryer = heet, heet = vuur, vuur = Rammstein. De cirkel is weer rond.

Allereerst dank aan @MetalLimbo voor een perfect georganiseerd en geregisseerd spel. Gewoon super!! Ook de tussentijdse statistieken vond ik fijn om door te neuzen. Uiteraard heb ik natuurlijk zelf het meeste plezier gehad van de nu al beruchte BMTH coup. Man! wat een voor plezier heb ik die avond gehad, het werd maar geen 00:00, geniaal. Bij een volgende editie doe ik zeker weer mee. BKS/DTHR waarschijnlijk niet. Dat ligt echt buiten mijn kennis en comfortzone verwacht ik.

Users who are viewing this thread