Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Eens, maar Gojira moet eerst maar eens zoveel klassiekers maken al alleen al in de setlist van Maiden van afgelopen jaar stonden. Niet voor niets ga ik ze 10 juni weer zien in de Ziggo
Snap ik zeker, maar Gojira is een waardige headliner voor vele komende jaren, ik ben ervan overtuigd dat ze ons nog veel moois gaan leveren.
Een legacy opbouwen zoals Iron Maiden in hun tijd kon, lukt in deze tijd niet meer, hoe sterk je muziek ook mag zijn, alles is vluchtiger.
Ze zijn voor mij beiden op hun manier zeer waardige winnaars, dus heel blij met deze top 2. Ik kan Maiden ook onmogelijk minpunten toekennen.
Wat de uitslag ook wordt, het puntenverschil mag klein zijn van mij :D

Gojira - 92 (-5)
Iron Maiden - 92 (-5)
Voorafgaand aan het spel waren Gojira en Iron Maiden mijn twee favorieten. Gojira omdat het sowieso één van mijn favoriete bands is. En Iron Maiden omdat het de huisband van Graspop is en de meest stabiele en onomstreden Graspop headliner ooit.

Ik heb vanochtend al mijn kruit verschoten aan het helpen elimineren van Soad, dus het is in elk geval voor vandaag uit mijn handen. Moge de beste winnen!
Prachtige nek-aan-nek finale in ieder geval! :cool:🤘

Enige jammere is inderdaad wel dat ongeveer de helft vandaag al gestemd heeft om drie bands eruit te knallen.
Was ergens misschien wel mooi geweest om iedereen 'met een schone lei' aan de finale te laten beginnen.
Maar ja, het is wat het is.. 💁‍♂️;)

Prachtige nek-aan-nek finale in ieder geval! :cool:🤘

Enige jammere is inderdaad wel dat ongeveer de helft vandaag al gestemd heeft om drie bands eruit te knallen.
Was ergens misschien wel mooi geweest om iedereen 'met een schone lei' aan de finale te laten beginnen.
Maar ja, het is wat het is.. 💁‍♂️;)
Ga maar vast klaar zitten achter je VAR-scherm voor de instant replay mocht het om middernacht nog niet gedaan zijn, want ik denk dat er in dat geval heel veel mensen klaar zullen zitten om er met hun schone lei flink op los te schieten 😅

Ik had graag Slipknot ook in de top 3 gezien, samen met Iron Maiden en Gojira. Ik weet nog dat ik ze de eerste keer hoorde, ergens in 2000 en voor het eerst op graspop zag in 2008. Op korte tijd zijn ze heel hard opgekomen en hebben in 2019 het beste optreden op GMM gegeven. Spijtig dat ze er deze nacht ineens uitvlogen. Voor mij verdienden ze het meer dan SOAD

Het leven rockt niet altijd Jezeke. We moeten er maar mee leven.
Ik had graag Volb...
Ach ja, laat ook maar.. ;)

• Haha
Waarderingen: Loek123 en nikita
Het staat zelfs letterlijk achter Iron Maiden het huidige niveau van de band. En dan nog tegen Gojira stemmen. Hoe ken dat nou? 💁🏽

• Haha
Waarderingen: Royke
Ga maar vast klaar zitten achter je VAR-scherm voor de instant replay mocht het om middernacht nog niet gedaan zijn, want ik denk dat er in dat geval heel veel mensen klaar zullen zitten om er met hun schone lei flink op los te schieten 😅
Nu al 75 stemmers vandaag (onder wie 3 'terugkeerders' die al een week of langer niet hadden gestemd :)), nog maar een stuk of 7 vaste stemmers over..

Ik vermoed dat we er vandaag nog niet gaan uitkomen, dus ik ga er straks inderdaad maar eens goed voor zitten.. 😅

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Nu al 75 stemmers vandaag (onder wie 3 'terugkeerders' die al een week of langer niet hadden gestemd :)), nog maar een stuk of 7 vaste stemmers over..

Ik vermoed dat we er vandaag nog niet gaan uitkomen, dus ik ga er straks inderdaad maar eens goed voor zitten.. 😅
7 stemmers kunnen beide namen de afgrond in duwen ;).

7 stemmers kunnen beide namen de afgrond in duwen ;).
Het zou wel het ultieme complot zijn als deze 7 stemmers nu Maiden eruit werken, die kunnen in alle rust hun vonnis voltrekken want er is toch niemand meer met punten beschikbaar die er wat aan kan doen (of er moet opeens een nieuwe speler opstaan in de uiterste finale, wat op zichzelf ook wel weer grappig zou zijn)

Het zou wel het ultieme complot zijn als deze 7 stemmers nu Maiden eruit werken, die kunnen in alle rust hun vonnis voltrekken want er is toch niemand meer met punten beschikbaar die er wat aan kan doen (of er moet opeens een nieuwe speler opstaan in de uiterste finale, wat op zichzelf ook wel weer grappig zou zijn)
Ik zoek om 23:59u de kleedkamer op uit onvrede over de arbiter. Dan kan er pas om 00:30 weer gestemd worden als het spel wordt hervat.

Ik zoek om 23:59u de kleedkamer op uit onvrede over de arbiter. Dan kan er pas om 00:30 weer gestemd worden als het spel wordt hervat.
Niet in dit spel!
You Snooze You Lose Comedy Bang Bang GIF by IFC

• Haha
Waarderingen: Rockbeer
Dan moeten ze wel van elkaar weten wie ze zijn en wat hun voorkeur is.. 😜

2 man zitten sowieso al niet op één lijn..:

1769007770304.png

• Leuk
  • Cool
Waarderingen: saurus en Piebe71

Users who are viewing this thread