Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Voorafgaand aan het spel waren Gojira en Iron Maiden mijn twee favorieten. Gojira omdat het sowieso ƩƩn van mijn favoriete bands is. En Iron Maiden omdat het de huisband van Graspop is en de meest stabiele en onomstreden Graspop headliner ooit.

Ik heb vanochtend al mijn kruit verschoten aan het helpen elimineren van Soad, dus het is in elk geval voor vandaag uit mijn handen. Moge de beste winnen!

Voorafgaand aan het spel waren Gojira en Iron Maiden mijn twee favorieten. Gojira omdat het sowieso ƩƩn van mijn favoriete bands is. En Iron Maiden omdat het de huisband van Graspop is en de meest stabiele en onomstreden Graspop headliner ooit.

Ik heb vanochtend al mijn kruit verschoten aan het helpen elimineren van Soad, dus het is in elk geval voor vandaag uit mijn handen. Moge de beste winnen!

Bij mij hetzelfde, en aan de uitslag te zien denken er nog velen zo over. Iron Maiden toch als rots in de branding en vaandeldrager van de legacy Graspop headliners. Hoe we met een deel van het forum vorig jaar in een topic live de nieuwe setlist van hun tour aan het afwachten/ meemaken waren, zegt voor mij genoeg over hun status. Gojira straalt dan weer ongelooflijk veel kracht en energie uit op hun albums en zeker ook live. Kijk heel erg uit naar hun nieuwe plaat dit jaar. Verdiende top 2!

Bij mij ook hetzelfde! We kunnen ook stoppen nu we een headliner voor MS1 en MS2 hebbenšŸ˜‡

Ik had graag PWD ook in de top 3 gezien, samen met Iron Maiden. Ik weet nog dat ik ze de eerste keer gezien heb in 2015 ergens in de namiddag. Op 10 jaar tijd zijn ze heel hard opgekomen en hebben voor mij tot nu het beste optreden op GMM gegeven. Spijtig dat ze er deze morgend ineens uitvlogen. Voor mij verdienden ze het meer dan SOAD

Gojira - 92
Iron Maiden - 92 (-10)

The greatest miracle
Is burning to the ground
On to the next stage of the plan

• 100
Waarderingen: RubenJS
Als we nou beiden naar 5 punten werken, dan kan het gelijkspel worden. Iedereen blij!
Kijk nl Roots. Neiging tot polderen.
Laat het lot maar gaan en we zien wel wie er boven uit steekt.

1 ding is toch zeker IM speelt altijd voor Gojira, de positionering.

Kijk nl Roots. Neiging tot polderen.
Laat het lot maar gaan en we zien wel wie er boven uit steekt.

1 ding is toch zeker IM speelt altijd voor Gojira, de positionering.
dus maiden krijgt de 21:00-23:00 spot (2e plaats) en Gojira de afsluitende slot (1e plaats)? deal

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
dus maiden krijgt de 23:00 spot (2e plaats) en Gojira de afsluitende slot (1e plaats)? deal
Maiden speelt standaard van 21-23u, dus Gojira kan daar perfect na. Lijkt me een prachtige avond :D

Ik had graag PWD ook in de top 3 gezien, samen met Iron Maiden. Ik weet nog dat ik ze de eerste keer gezien heb in 2015 ergens in de namiddag. Op 10 jaar tijd zijn ze heel hard opgekomen en hebben voor mij tot nu het beste optreden op GMM gegeven. Spijtig dat ze er deze morgend ineens uitvlogen. Voor mij verdienden ze het meer dan SOAD
Ik had graag Slipknot ook in de top 3 gezien, samen met Iron Maiden en Gojira. Ik weet nog dat ik ze de eerste keer hoorde, ergens in 2000 en voor het eerst op graspop zag in 2008. Op korte tijd zijn ze heel hard opgekomen en hebben in 2019 het beste optreden op GMM gegeven. Spijtig dat ze er deze nacht ineens uitvlogen. Voor mij verdienden ze het meer dan SOAD

Het leven rockt niet altijd Jezeke. We moeten er maar mee leven.

Users who are viewing this thread