Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
SOAD heeft imo in dat rijtje weinig tot niks te zoeken. Die stonden toch amper op GP?
Ik ben geen Graspopganger dus ik kijk gewoon wie ik live het tofst vond en -vooral- wie ik beste muziek vind maken. Waarom zou ik Korn of Parkway Drive erin willen wanneer ik die bands totaal niks vind?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Is die piek dan de BMTH massacre?

Oftewel mensen die anders niet stemmen kwamen alleen even BMTH afmaken, waarschijnlijk op aandringen van één of enkele anderen? Ik vind het jammer dat het spel op zo'n manier beïnvloed wordt, maar goed wat doe je eraan. Discussie is wellicht ook al gevoerd, kijk in het weekend niet zo veel.
Zou dat inderdaad kunnen worden uitgezocht? Wie waren in de nacht die minstemmers, hebben ze wel vaker punten uitgedeeld? Niet per se om er nu nog iets aan te veranderen maar in een nieuw spel zouden we wel wat regels kunnen invoeren.

Ik vind er bijvoorbeeld ook wel iets van dat er soms door iemand om 23:59 wordt gestemd en daarna om 00:01. Ja, het mag conform de regels. Maar het is in mijn ogen niet in de geest met eens per dag een stem uitbrengen. Er zou toch minimaal wel een uurtje of 8 (vergelijkbaar aan een werkdag) tussen mogen zitten vind ik.
Nou niet zo gaan miepen, ging allemaal conform de regels en hoort gewoon bij het spelletje.
Kwestie van creatief (maar correct) met de regels om gaan.

Ook voor BMTH werd er in zowel dit als het P+W spel al druk bekonkeld en bekokstoofd, wat je er ook van moge vinden. ;)

Zeg alleen dat ik het jammer vind, hoef verder ook geen federaal onderzoek ofzo;) Bij P+W vond ik dat ook al, maar blijkbaar hoort het erbij inderdaad.

Vind het vooral bijzonder hoe verschillend dit spel gespeeld word met de vorige versie van RW en PP nu word het toch wel een stuk serieuzer genomen en worden er zelfs manieren bedacht om bands eerder eruit te halen of juist langer erin te houden met meerdere spelers

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Nou, het grappige is nog wel, het is ons samenzweerders eigenlijk aan jouw toevallige eenmansactie te danken dat de hele coup geslaagd is, dat is nog het mooiste van allemaal. Er kwam twee keer een heal voor +20 totaal tussendoor, we konden wat extra punten opvangen maar waren er zonder jouw -10 toch 5 tekort gekomen. Je bent hierbij dus uitgenodigd op het schavot, of het een huldiging of executie wordt moeten we nog afwachten ;)
Mijn -10 stond ook nog stand-by, hoor.. ;)
Maar ik zou me wel net als @won666 nog even hebben ingehouden in afwachting van @Piebe71 .. 😁

Vind het vooral bijzonder hoe verschillend dit spel gespeeld word met de vorige versie van RW en PP nu word het toch wel een stuk serieuzer genomen en worden er zelfs manieren bedacht om bands eerder eruit te halen of juist langer erin te houden met meerdere spelers
Nou ja, ik weet niet hoe het zit in de PP/RW hemisfeer van het forum, maar de metalfans hier vormen best een hechte community, ook IRL.
Dat bewijzen wel alle foto's van druk bezochte forum meetings op festivals die hier ieder jaar voorbij komen.
Met grote regelmaat staat een groep Festileakers zij aan zij gezamenlijk naar optredens (zowel zaal als festival) te kijken, dus zo gek is het niet dat er onderling contact en overleg is. ;)

Nou, het grappige is nog wel, het is ons samenzweerders eigenlijk aan jouw toevallige eenmansactie te danken dat de hele coup geslaagd is, dat is nog het mooiste van allemaal. Er kwam twee keer een heal voor +20 totaal tussendoor, we konden wat extra punten opvangen maar waren er zonder jouw -10 toch 5 tekort gekomen. Je bent hierbij dus uitgenodigd op het schavot, of het een huldiging of executie wordt moeten we nog afwachten ;)

Is Coldplay ook uitgenodigd?

• Wow
Waarderingen: Dr. Hannibal
Heb dit altijd een licht genant filmpje gevonden, hoe #edgy deze band hier probeert te zijn.
Ja, dat is gewoon extreem goedkoop en belachelijk. Moesten ze er nog in staan zou ik er spontaan extra minpunten aan geven
Precies, we hebben iedereen een dienst bewezen dit schreeuwerige ventje de uitgang te wijzen :cool: en het zou nog wel zo'n good guy zijn las ik hier ergens haha

Ja, dat is gewoon extreem goedkoop en belachelijk. Moesten ze er nog in staan zou ik er spontaan extra minpunten aan geven
Ik vind het ook eigenlijk maar aanstellerij, speelt zeker een rol bij mijn afkeer van die band (muziek wordt ik ook niet echt warm van)..

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Nou ja, ik weet niet hoe het zit in de PP/RW hemisfeer van het forum, maar de metalfans hier vormen best een hechte community, ook IRL.
Dat bewijzen wel alle foto's van druk bezochte forum meetings op festivals die hier ieder jaar voorbij komen.
Met grote regelmaat staat een groep Festileakers zij aan zij gezamenlijk naar optredens (zowel zaal als festival) te kijken, dus zo gek is het niet dat er onderling contact en overleg is. ;)
Dat zijn dan ook de mooiste momenten! :love:

Precies, we hebben iedereen een dienst bewezen dit schreeuwerige ventje de uitgang te wijzen :cool: en het zou nog wel zo'n good guy zijn las ik hier ergens haha
Ik lees hier juist vaak dat het vroeger een verschrikkelijk vervelend ventje was en dan hij zich tegenwoordig gewoon normaal gedraagt, inderdaad belachelijk gedrag in die video maar is wel 10 jaar geleden.

Vond het jammer dat bmth er op deze manier uit ging, maar het blijft een spel en creatief mag je zijn 😆

Benieuwd wie er dan zij aan zij front row bij BMTH komt staan dit jaar ;) Zonder dollen, als het qua planning uit komt kom ik wel even buurten op de meeting, maar dat duurt nog even🤘

Users who are viewing this thread