Paaspop 2026

Ik verwacht eerlijk gezegd geen hele grote naam meer. Het lijkt me al wel een redelijk prijzig affiche gezien de ticketprijzen maar geen idee natuurlijk wat Sean Paul en Tom Odell bijvoorbeeld kosten. Leuke kleine namen om te ontdekken (liefst nog wat toffe gitaarbands) zijn ook welkom wat mij betreft en met het inluisteren heb ik al geconstateerd dat ik me zeker niet zal gaan vervelen. Staat al een hoop tofs tussen.

• Leuk
Waarderingen: Louwers en MartinB
Morgen 23 nieuwe namen. Zou er voor paaspop begrippen nog een grote naam tussen zitten?
Zoals altijd is het hopen tegen hoop in op slechts één metal band in de 23...

De ultieme grote naam voor deze Paaspop? Electric Callboy, voor mij dan 🙂

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Ik verwacht eerlijk gezegd geen hele grote naam meer. Het lijkt me al wel een redelijk prijzig affiche gezien de ticketprijzen maar geen idee natuurlijk wat Sean Paul en Tom Odell bijvoorbeeld kosten. Leuke kleine namen om te ontdekken (liefst nog wat toffe gitaarbands) zijn ook welkom wat mij betreft en met het inluisteren heb ik al geconstateerd dat ik me zeker niet zal gaan vervelen. Staat al een hoop tofs tussen.

Met Batmobile, Somebody's Child, Equal Idiots, Native James, Ferocious Dog en Deadletter best wat leuke nieuwe namen ontdekt!

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Ik hoop ook op nog een leuke gitaren naam op de zaterdag erbij! Een Within Temptation oid zou me wel leuk en haalbaar lijken.

• On fire
Waarderingen: PimSp
Met Batmobile, Somebody's Child, Equal Idiots, Native James, Ferocious Dog en Deadletter best wat leuke nieuwe namen ontdekt!
Heb het op dit forum al hier en daar gezet maar Native James was één van mijn grootste ontdekkingen op Glastonbury! Vond ik een fantastische set. Lekkere metalband met een hele goede rapper erbij in de vorm van James. Was een stevig en heerlijk feestje. Erg fijn om te zien dat zijn naam begint te groeien inmiddels!

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Had gehoopt op wat meer tofs. Charlotte Wessels ben ik blij mee! En ja, de rest zijn weer cover bandjes die me leuk lijken.
Jammer dat je voor rock en metal het de laatste jaren steeds meer moet doen met coverbandjes ipv originele bands. En als het al originele bands zijn, zijn het meestal vooral kleine bandjes met af en toe een wat grotere naam.

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Charlotte Wessels... was bij Dynamo niet echt mijn ding, maar dat is symphonic in zijn algemeenheid voor me
We doen het ermee, mss een kijkje bij niets anders
Verder misschien een kijkje bij Punk Rock Factory

Matige drop maar wel verwacht. Affiche lijkt al 95% gevuld te zijn en qua kosten lijken me de boekingen ook niet goedkoop. Hoe dan ook, ik heb meer dan genoeg wat ik wil gaan zien. Het is aftellen tot april, kan niet wachten tot het seizoen weer begint.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Beetje klaar mee wel. Zijn bijna niet meer te ontlopen. Tijd voor een paar jaar pauze na deze zomer.
Klaar met Hiqpy? Die zijn pas net begonnen!
Dit is toch standaard Paaspop?! Die boeken heel veel NL acts elk jaar, daarom ga ik ongeveer elke drie jaar een keertje naar PaasPop, Blijft een leuk feestje zo begin april.

Users who are viewing this thread