Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat vind je dan van mensen die een heel optreden vlak voor het podium lopen zwaaien met een LP die door de artiest gesigneerd moet worden? Dat is mijn persoonlijke pet peeve want; main character syndrome vibe. Hoewel je dat van die vrolijke Frans met strandbal natuurlijk ook kunt zeggen.
Dit had ik dus nooit verwacht. Blijkbaar is de 100 DB regel dus geen probleem meer. Geeft wel opties voor Graspop in de toekomst. Al blijft de band onvoorspelbaar maar ik ga er vanuit dat Graspop de P.A. 50 keer checkt met de band vooraf. Al is dit geen Live Nation ook niet maat Gracia
Dit had ik dus nooit verwacht. Blijkbaar is de 100 DB regel dus geen probleem meer. Geeft wel opties voor Graspop in de toekomst. Al blijft de band onvoorspelbaar maar ik ga er vanuit dat Graspop de P.A. 50 keer checkt met de band vooraf. Al is dit geen Live Nation ook niet maat Gracia
Ik hoop het maar... Als een band genoeg ego heeft om zo'n enorme shows last minute af te zeggen voor zo'n reden, terwijl ze al aanwezig zijn, verdienen ze deze kansen in mijn ogen echt niet meer.
Also, ik snap het ook echt niet als artiesten zo ver van te voren shows aankondigen. Half jaartje is meer dan genoeg, zelfs om grote producties voor te bereiden!
Organisatie heeft er vgm niet veel vertrouwen in qua verkoop. Maar 1 ring zitplaatsen open, en dan enkel de achterste vakken. Vakken aan de zijkant van het podium zijn niet te koop