Concertaankondigingen

Haha voor ne strandbal begot🤣 Shirley is vant padje.
Ja, ook zo random. Die kerel stond langs de zijkant op een festival. Ze heeft daarna nog soort van excuses gedaan, maar heeft ze meteen Palestina erbjj betrokken en dat dat politici zich daarvoor moeten excuseren. Maar ze heeft nooit iets van excuses gedaan naar de kerel zelf (denk ik)

Ergste vind ik ook nog wel dat de helft van het publiek keihard staat te juichen. Laat ook wel weer zien dat een groot deel van de mensen klapt om alles wat een zanger(es) zegt.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Ja, ook zo random. Die kerel stond langs de zijkant op een festival. Ze heeft daarna nog soort van excuses gedaan, maar heeft ze meteen Palestina erbjj betrokken en dat dat politici zich daarvoor moeten excuseren. Maar ze heeft nooit iets van excuses gedaan naar de kerel zelf (denk ik)

1765978612392.png

Lijkt me duidelijke taal, schijnbaar mag je geen plezier hebben van Shirley

• Haha
Waarderingen: koekroeck
Bekijk bijlage 17784

Lijkt me duidelijke taal, schijnbaar mag je geen plezier hebben van Shirley
Mijn god zeg. Je hóeft strandballen niet leuk te vinden, ze hoeven van mij ook niet door de lucht te gaan bij een optreden. Betekent nog niet dat je uit je plaat hoeft te gaan en schreeuwen dat je iemand, met hulp van je hele crew, op zijn smoel wil slaan. Als je daar dan niet je excuses voor aanbiedt, ben je gewoon af.

"Getting annoyed" is overigens wel het understatement van het jaar voor deze kleutertantrum.

Ik heb me groen en geel staan ergeren, toen ik bij een club show van Jungle stond en er opblaasdieren door het publiek gegooid werden(hoorde bij optreden van de band zelf).
Nou ben ik misschien wel een beetje een grinch op dat vlak, maar vanaf toen was ik wel klaar met het hele optreden. Meer bezig zijn met het weg moeten slaan van plastic dieren, ipv naar de muziek staan luisteren, niet mijn ding nee.
Had zij haar boodschap anders kunnen brengen? Zeer zeker.

Huh wat? Zou die persoon echt alleen maar een bal mee hebben gehad? Of bijvoorbeeld ook met die bal op haar hebben gemikt o.i.d.?

Ik ben ook wat verward over dat tweede deel van het filmpje: als je echt op haar en de band bent afgeknapt, waarom zou je dan toch nog naar dat optreden in Brisbane gaan? Alleen om te 'protesteren'? Dan zijn er toch wel leukere dingen te doen op zo'n festival?
Hij had alleen een bal mee. Diegene had niet gemikt op haar.

Dat waren geen excuses. Het was meer afschuiven en over een compleet ander probleem beginnen.

Candy Dulfer šŸ‡³šŸ‡± @ 013, Tilburg (€37,30) zo 21 jun '26 [smooth jazz...]
Chris Grey šŸ‡ŗšŸ‡ø @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) ma 18 mei '26 [dark r&b...]
De Kraaien šŸ‡³šŸ‡± @ Volt, Sittard-Geleen (€15,00) za 25 apr '26 [nederlandse hardstyle...]
Deerhoof šŸ‡ŗšŸ‡ø @ Vera, Groningen vr 15 mei '26 [noise rock...]
Eek-A-Mouse @ Volt, Sittard-Geleen (€30,00) do 22 jan '26
Grote Geelstaart šŸ‡³šŸ‡± @ Volt, Sittard-Geleen (€10,00) vr 10 apr '26 [noise rock...]
Groundation šŸ‡ŗšŸ‡ø @ 013, Tilburg (€34,80) di 16 jun '26 [east coast reggae, reggae, roots reggae...]
Spot, Groningen wo 17 jun '26
KAU šŸ‡§šŸ‡Ŗ @ Nobel, Leiden (€15,90) vr 11 sep '26 [nu jazz...]
Kassi Valazza @ Doornroosje, Nijmegen (€18,50) di 9 jun '26 [alt country, americana...]
Liniker @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) wo 3 jun '26
LoĆÆs Lane šŸ‡³šŸ‡± @ Paard, Den Haag do 2 apr '26 [nederpop...]
Mr. Polska šŸ‡³šŸ‡± @ Doornroosje, Nijmegen (€23,00) do 12 feb '26
Nana M Rose šŸ‡¬šŸ‡§ @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) di 3 feb '26
Politie Warnsveld & Warbuhl @ Ekko, Utrecht (€15,50) vr 27 mrt '26
Rootsriders šŸ‡³šŸ‡± @ Melkweg, Amsterdam (€34,50) vr 5 jun '26 [nederreggae...]
Rose Tattoo šŸ‡¦šŸ‡ŗ @ 013, Tilburg (€40,80) di 21 jul '26 [hard rock...]
Nobel, Leiden wo 22 jul '26
SOAK šŸ‡®šŸ‡Ŗ @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) za 25 apr '26
Samifati & Transe Gnawa Express @ Paradiso, Amsterdam (€23,00) zo 3 mei '26
Skin On Skin šŸ‡¦šŸ‡ŗ @ Paradiso, Amsterdam (€26,00) vr 13 mrt '26 [lo-fi house...]
never easy @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) do 23 apr '26 [shoegaze...]

woensdag vandaag, lijstje enzo. ik zou graag willen zeggen fijne avond, maar blijkbaar mag dat niet meer... dus tot morgen maar weer!

Moest eigenlijk meteen denken aan deze uitbarsting van Josh Homme(ƩƩn van de velen, maar ja lastige periode voor hem of zo):

Users who are viewing this thread