TW Classic 2026

Met die namen vermoed ik niet dat de affiche enorm duur is, dus zullen de verwachtingen qua bezoekers misschien ook niet superhoog liggen. Blij met 40.000 en alles wat meer is, is mooi meegenomen. Allemaal wel namen die het TW Classic-publiek aanspreken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Goch, niet slecht toch? En nog namen aan te kondigen. Gaan ze the barn openhouden?
Niet slecht maar ook niet 'holt naar de ticketpagina' proporties. dEUS (die je toch al her en der kan zien) zo hoog is echt bizar. Gaan die dan de tweede grootste naam worden onder de toch al niet zo ferme Adams? Costello wel leuk, maar vraag me af of dat een legendarische show wordt.

Heb het gevoel dat hier nog een naam van het kaliber Adams als voorlaatste mist.

Niet slecht maar ook niet 'holt naar de ticketpagina' proporties. dEUS (die je toch al her en der kan zien) zo hoog is echt bizar. Gaan die dan de tweede grootste naam worden onder de toch al niet zo ferme Adams? Costello wel leuk, maar vraag me af of dat een legendarische show wordt.

Heb het gevoel dat hier nog een naam van het kaliber Adams als voorlaatste mist.
Je had het over een rare mix. Ik vind dit tw classic-gewijs gewoon een correcte line up.
Dat het te weinig is voor de prijs te rechtvaardigen, hoogstwaarschijnlijk wel. Maar goed, zij die een ticket hebben, hebben toch een dagprogramma dat hen zal aanspreken. Toch meer als dat van Parklife😅

Met die namen vermoed ik niet dat de affiche enorm duur is, dus zullen de verwachtingen qua bezoekers misschien ook niet superhoog liggen. Blij met 40.000 en alles wat meer is, is mooi meegenomen. Allemaal wel namen die het TW Classic-publiek aanspreken.
Maar dEUS als voorlaatste wel heel pover? Laatste keer dat ze TWC deden stonden ze voor 3 kleppers Editors-The National-Kraftwerk, en zelfs toen was de verkoop niet dat. Vind het allemaal een beetje scrapping the barrel aanvoelen. Tenzij we echt nog wachten op die tweede dagdragende (sub)headliner.

En rare mix, bedoelde ik vooral met een dEUS en Elvis Costello die je liever op een kleiner podium tot hun recht ziet komen, in plaats van daar te staan verzuipen.

TW Classic natuurlijk ook met een publiek dat graag iets uitgeeft dus als je het kan laten doorgaan, ook al is het met wat 'mindere goden', dan zullen ze het niet laten.

Geen slechte affiche, maar zoals Matt terecht stelt, ze gaan ook niet hollen voor tickets. Is meer een: “AHja leuk” line up.
Ze zullen er nog wel 2 deftige dingen proberen bij te plakken.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Geen slechte affiche, maar zoals Matt terecht stelt, ze gaan ook niet hollen voor tickets. Is meer een: “AHja leuk” line up.
Ze zullen er nog wel 2 deftige dingen proberen bij te plakken.
Maar dan toch echt nog iets tussen dEUS en Adams, mag ik hopen. Vorig jaar stond die laatste zélf nog als sub.

Maar dan toch echt nog iets tussen dEUS en Adams, mag ik hopen. Vorig jaar stond die laatste zélf nog als sub.
Natuurlijk 2x vorst vol gekregen, en ook zelf een live is live gedragen.
Maar of er specifiek veel fans voor hen gaan komen?

Natuurlijk 2x vorst vol gekregen, en ook zelf een live is live gedragen.
Maar of er specifiek veel fans voor hen gaan komen?
Ja maar goed, zoals ik zei. Stonden laatst voor de 3 headliners van TWC17, in een periode waarin ze minder frequent tourden.

Daarbij zijn die In The Bar shows nu net wat minder geschikt voor de main stages. Voelt alsof er iets groots is weggevallen daar.

Prima line up voor een fijne dag tw classic. Costello en deus mooie toevoegingen. Zal zeker zn volk trekken.
dEUS is gewoon ex headliner van werchter. Ze zullen niet alleen de wei vullen maar in combinatie met wat er nu al staat en mss nog bijkomt, zal dat wel werken

Ja maar goed, zoals ik zei. Stonden laatst voor de 3 headliners van TWC17, in een periode waarin ze minder frequent tourden.

Daarbij zijn die In The Bar shows nu net wat minder geschikt voor de main stages. Voelt alsof er iets groots is weggevallen daar.
Vervang Brian Adams door Nick cave en de affiche is al een pak logischer

• Leuk
Waarderingen: Golski
Ik zou zeggen , zet placebo er nog bij dan kan Brian meezingen met dEUS net zoals op de radio 1 sessie. Maar dan staat bryan Adams helemaal verloren. 😄

Ik zou zeggen , zet placebo er nog bij dan kan Brian meezingen met dEUS net zoals op de radio 1 sessie. Maar dan staat bryan Adams helemaal verloren. 😄
Adams verloren? De man die eens in het wit optrad vlak voor Metallica op Werchter? Op dezelfde stage waar eerder Manson zijn broek afstak als sneer naar Skin van Skunk Anansie?

Zal wel meevallen 😊.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Verloren wil k nog wel zien gebeuren. Ambiance was er vorig jaar zeker en zal dit jaar als afsluiter nog meer zijn denk ik. Kan gewoon prima zomerdag met fijne muziek worden

Users who are viewing this thread