The Rolling Stones

Ongelooflijk amateuristisch hoe het management van de Kuip is de laatste jaren. Volgens mij is er een keiharde deal gesloten met de gemeente (waar Feyenoord zelf enorm teleurgesteld over was), dat er geen concerten meer in de Kuip mogen plaatsvinden, wegens de bouw van huizen rondom het stadion. Dan kondig je een laatste reeks concerten aan in de Kuip en nog geen half jaar later hebben ze het over een nieuw concert.

Sowieso absurd dat er een deal gesloten wordt om geen concerten meer te houden in het stadion, voor de bouw van woningen, terwijl je enige huurder die ook nog is bezig is met het overkopen van het stadion, hier niet van op de hoogte was.

Ik ben hier toch wel een klein beetje schuldig aan hoor, Ja ik vind Di-rect een prima band, maar toen er werd aangekondigd dat dit wel is de laatste concerten ooit in de Kuip gaan zijn, heb ik zonder twijfel een kaart gekocht, zeker als Feyenoord fan, wilde ik heel graag een keer een concert meemaken in de Kuip. Daarna trouwens echt laaiend enthousiast geworden voor het behoudt van de Kuip als concert locatie.
Hoe was het geluid er eigenlijk? Mochten de Stones er komen ben ik er ondanks alles zeker bij.

Ongelooflijk amateuristisch hoe het management van de Kuip is de laatste jaren. Volgens mij is er een keiharde deal gesloten met de gemeente (waar Feyenoord zelf enorm teleurgesteld over was), dat er geen concerten meer in de Kuip mogen plaatsvinden, wegens de bouw van huizen rondom het stadion. Dan kondig je een laatste reeks concerten aan in de Kuip en nog geen half jaar later hebben ze het over een nieuw concert.

Sowieso absurd dat er een deal gesloten wordt om geen concerten meer te houden in het stadion, voor de bouw van woningen, terwijl je enige huurder die ook nog is bezig is met het overkopen van het stadion, hier niet van op de hoogte was.

Ik ben hier toch wel een klein beetje schuldig aan hoor, Ja ik vind Di-rect een prima band, maar toen er werd aangekondigd dat dit wel is de laatste concerten ooit in de Kuip gaan zijn, heb ik zonder twijfel een kaart gekocht, zeker als Feyenoord fan, wilde ik heel graag een keer een concert meemaken in de Kuip. Daarna trouwens echt laaiend enthousiast geworden voor het behoudt van de Kuip als concert locatie.
Sinds 30 jaar zit er eindelijk capabele directie en jij hebt het over amateurs? Decennia lang zijn ze bezig om club en stadion te fuseren. Niemand gelukt en de directie die er nu zit lukt het wel.

En ondanks de deal gaan er echt wel weer concerten gehouden worden. Wordt over een paar jaar weer herzien of zit er ergens een maas in de wet die het mogelijk maakt.

Sinds 30 jaar zit er eindelijk capabele directie en jij hebt het over amateurs? Decennia lang zijn ze bezig om club en stadion te fuseren. Niemand gelukt en de directie die er nu zit lukt het wel.

En ondanks de deal gaan er echt wel weer concerten gehouden worden. Wordt over een paar jaar weer herzien of zit er ergens een maas in de wet die het mogelijk maakt.
Met afgelopen jaren, bedoel ik ook zeker de fase voor 2022, waar eigenlijk de Kuip gewoon geen onderhoudt meer heeft gekregen, en een fusie tussen club en stadion nooit goed van de grond is gekomen.
Maar ook de huidige directie met Lillian van der Leeuw en de aandeelhouders laten wat mij betreft steken vallen. En dan vooral de overeenkomst die gesloten is tussen Stadion Feijenoord en de gemeente Rotterdam waarin is vastgelegd dat er geen concerten meer mogen plaatsvinden in de Kuip vanaf 2026. Het volledig niet betrekken van de hoofdhuurder en partner welke het stadion wilt overnemen (Feyenoord) in zo'n deal vond ik vrij frapant.

Op zich is het wel fijn dat Lillian voor de fusie tussen Feyenoord en het stadion is, ze krijgt alleen de aandeelhouders nog niet mee helaas.

Edit: Misschien een discussie voor in een ander topic trouwens.

He verdomme, kunnen de Stones niet lekker in de Arena blijven spelen zoals de laatste jaren? Want als ze op vijf minuten fietsen van mijn huis gaan optreden, dan moet ik daar natuurlijk weer naartoe. En wat kosten Stones kaarten tegenwoordig? 150 euro ofzo? Zucht.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
He verdomme, kunnen de Stones niet lekker in de Arena blijven spelen zoals de laatste jaren? Want als ze op vijf minuten fietsen van mijn huis gaan optreden, dan moet ik daar natuurlijk weer naartoe. En wat kosten Stones kaarten tegenwoordig? 150 euro ofzo? Zucht.
Zal bij 120 beginnen zoiets gok ik

• Verdrietig
Waarderingen: Jamel
Je hoort ze ook gewoon spelen vanuit je tuin of balkon, hè.

Haha ja dat is wel waar. Balkonluistersessie zal in juni misschien niet eens zo'n gek idee zijn.
Beetje barbecueën met de Stones op de achtergrond is echt zo slecht nog niet. Zijn er in Nijmegen ook zat die met een klapstoel en een biertje buiten de poorten van het Goffertpark gaan zitten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Beetje barbecueën met de Stones op de achtergrond is echt zo slecht nog niet. Zijn er in Nijmegen ook zat die met een klapstoel en een biertje buiten de poorten van het Goffertpark gaan zitten.
Voor één van de twee avonden (als ze er komen, want is nog niet bevestigd, toch?) zeker wel een leuk idee. Maar ik krijg net een appje van m'n vader: "we gaan!!" toen ik hem het bericht doorstuurde. En voor een vierde keer met die ouwe naar de Stones, 12 jaar na de laatste keer en 27 jaar na de eerste keer, dat is onbetaalbaar.

Geen Stones tours meer. Het is afgelopen. :(
Heel bijzonder wel met al die geruchten dat ze het dan nu opeens hebben geannuleerd. Zou dus niet aan de gezondheid liggen, maar dan snap ik het nog niet als je je al maandenlang hebt voorbereid op de tour.

En wat ik zo hoor her en der is het ook echt klaar. Zelfs het album staat op losse schroeven.
Er wordt vlug benadrukt op iorr door Bjornulf dat de tour inderdaad niet door gaat maar dat het niet met gezondheidsredenen te maken heeft. Maar een tour voor het 2e jaar uitstellen en daarbij ook de info dat het album op losse schroeven staat..... Ik weet het niet hoor.... Bijzonder allemaal.

Inderdaad vreemd, onenigheid of ruzie tussen de Glimmertwins?? Of toch weer een €$£ kwestie??
Ze zijn natuurlijk wel een heel circus waarin miljoenen mee gemoeid zijn als ze op tour zijn. Ze zijn allemaal 80 plus. Vraag me af of ze heel het zooitje nog verzekerd krijgen. En omdat er ook zoveel kosten mee gemoeid zijn gaan ze voor 5 concerten de boel niet optuigen. Dus het plaatje moet ook wel perfect kloppen qua schema hotels ed.
Anders beginnen ze er gewoon niet meer aan. Na 60 jaar touren denken die ook van, we willen het zo en anders niet....

Users who are viewing this thread