The Rolling Stones

Maar als Amsterdam op de lijst staat, is dat goed aan te reizen vanuit België toch.
Ja, natuurlijk, maar is wel al meteen iets meer gedoe met auto en parking enzo. Naar Koning Boudewijn stadion moet ik gewoon een metro nemen.

Dit was de laatste info van de "gecancelde" tour. Goede kans dat het er weer zo ongeveer gaat uitzien.
Mid January 2025 the messages from several sources were that Paris would be the last show, and that Bucharest and Vienna was taken off the list. That made a shorter tour of 11 cities and 14 shows. That tour would have lasted from May 10 to July 16, give or take a day or two.
Barcelona (2 shows)
Lisbon
Sevilla
Rome
Amsterdam (2 shows)
Zurich
Copenhagen
London (2-3 shows)
Berlin
Munich
Paris
Bucharest
Vienna (2 shows)

En nu maar hopen dat de heren gezond blijven.Kans wordt met de dag groter dan dit het laatste rondje wordt.Maar ja hoe vaak hebben we dat al gezegd....
Ik weet nog goed toen ik in juni 1995 na mijn eerste Stones-concert de Goffert uit liep, dat ik tegen mijn moeder zei "We hebben ze toch nog mooi kunnen zien, misschien was dit de laatste keer", waarop iemand achter me tegen ons riep "Dat riep ik in 1964 na het Kurhaus ook al!"

Laatste nieuws is trouwens april nieuw album en touren in mei, juni.tot begin half juli.

geruchten resume.... (ook aldus iorr)

Parijs Stade de France juni 2026
Nederland juni 2026
München Allianz Arena juli 2026

• Leuk
Waarderingen: PJ
Vanuit iorr word gemeld dat de ticketverkoop voor de aankomende tour eind januari zal starten. Op zich ook wel logisch met de info dat de tour zou lopen van eind april tot half juli.

Vanuit iorr word gemeld dat de ticketverkoop voor de aankomende tour eind januari zal starten. Op zich ook wel logisch met de info dat de tour zou lopen van eind april tot half juli.
Spannend, dus waarschijnlijk week ofzo ervoor de officiële aankondiging

• Leuk
Waarderingen: PJ
Misschien dat nu het stadion in handen is van Feyenoord, dat er weer een opening is naar concerten?

Users who are viewing this thread