Ongelooflijk amateuristisch hoe het management van de Kuip is de laatste jaren. Volgens mij is er een keiharde deal gesloten met de gemeente (waar Feyenoord zelf enorm teleurgesteld over was), dat er geen concerten meer in de Kuip mogen plaatsvinden, wegens de bouw van huizen rondom het stadion. Dan kondig je een laatste reeks concerten aan in de Kuip en nog geen half jaar later hebben ze het over een nieuw concert.
Sowieso absurd dat er een deal gesloten wordt om geen concerten meer te houden in het stadion, voor de bouw van woningen, terwijl je enige huurder die ook nog is bezig is met het overkopen van het stadion, hier niet van op de hoogte was.
Ik ben hier toch wel een klein beetje schuldig aan hoor, Ja ik vind Di-rect een prima band, maar toen er werd aangekondigd dat dit wel is de laatste concerten ooit in de Kuip gaan zijn, heb ik zonder twijfel een kaart gekocht, zeker als Feyenoord fan, wilde ik heel graag een keer een concert meemaken in de Kuip. Daarna trouwens echt laaiend enthousiast geworden voor het behoudt van de Kuip als concert locatie.