Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Juliana Hatfield - Lightning Might Strike (pop-rock, indie rock)
Matt Kivel - Escape From L.A. (folk rock, indie rock, lid van Bonnie Prince Billy zijn band)
tof album in de categorie "beter goed gejat dan slecht bedacht"
Bezige bij wel die Baard Kolstad, dit is al minstens het derde album in de laatste maanden waar die opduikt als (sessie) drummer, de andere die ik geluisterd heb zijn ook beide prog metal:
Connect The Circle - Wolf in the Sky
Radiant Thought - Transcendence
Hebben sommige van jullie dat ook dat je sommige platen zo goed vindt dat je ze niet wilt delen?
Mijn favoriete plaat van het jaar tot nu toe verscheen enkele maanden geleden en werd hier nog niet genoemd.
Hiroe – Wield: Dit is best een prima instrumentale rockplaat. Het album begint calm, maar daarna gaat het prima rocken. ‘Tides’ en ‘Dancing At The End Of The World’ vind ik vooralsnog de lekkerste nummers.
Vooral veel toffe albums aan het herhalen, maar voor morgen heb ik toch nog een nieuw albumpje op mijn lijstje.
Boy Golden - Best Of Our Possible Lives [roots]
Door de eindejaarslijsten wel het album van Blood Orange ontdekt. Die was even langs mij heen gegaan. Wat een heerlijke plaat zeg. Zeker met dit druilerige weer buiten.
Dat heb ik normaal ook, maar Bloedmaan - Vampyric War in Blood en vooral Melancholie - Winterkronieken (EP, 1u7m) kunnen mij uit dit lijstje wel bekoren.
Even mijn luisterachterstand aan het wegwerken. Mijn novemberlijstjes gedaan en de volgende albums vind ik toch nog meer dan de moeite waard:
Mondrary - No Better Than Man [screamo]
South Arcade – Play! (EP) [altrock, indierock]
The Devil wears Prada - Flowers [metalcore]
Torches From Above - I Don’t Feel Closer To You Here [post-hardcore, post-rock]
Twins- It’s Complicated [screamo]