Rock Werchter 2026

Ik vind Royel Otis overigens een vrij hoge spot hebben. Boven Wolf Alice makes sense maar met etenstijd Main vind ik dat ze echt wel een chique plek hebben gekregen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Terwijl ik mijn vrienden aan het overtuigen was heb ik alvast een 6 persoonsplekje op the hive my space bemachtigd. Maar wegens goede overtuigingskracht lijk ik meer plekken nodig te hebben.
- Is het eenvoudig de huidige kaarten weer te verkopen?
- Zouden jullie 2x 4persoons aanraden, of 1x 10?
Sowieso 1x10 want meer ruimte en picknicktafel, maar weet niet of die nog beschikbaar zijn want gaan meestal hard

Verkoop is meestal wel makkelijk, zeker richting het einde als kaartjes schaarser worden

• Leuk
Waarderingen: Blikjesvanger
Op alle drie de Europese festivals is ze één van de headliners. Ook BKK net als Robbie Williams.
Op BKK zijn de headliners toch echt van een andere orde dan Werchter heeft.

Alabama shakes, David Byrne, Charlotte de Witte, Idles, Interpol hebben allemaal op Werchter gestaan, maar geen van allen in de buurt van headliner.

image0.jpeg

Op BKK zijn de headliners toch echt van een andere orde dan Werchter heeft.

Alabama shakes, David Byrne, Charlotte de Witte, Idles, Interpol hebben allemaal op Werchter gestaan, maar geen van allen in de buurt van headliner.

Bekijk bijlage 17704
Als je er vroeg genoeg bij bent (pre-sales) betaal je voor DRIE DAGEN een kwaliteits line-up van BKK slechts 145 Euro plus kosten of minder dan 50 euro per dag. RW vraagt bijna het drievoudige voor één dag. Robbie Williams is een echte headliner ook naar RW Normen.
De anderen BBK headliners zijn subheadliners naar RW normen maar als ik op dit forum de kritiek hoor op enkele headliners RW (over smaken valt niet te twisten) is het misschien maar goed dat Bilbao BKK Live een goede brede gevarieerde line-up heeft zonder de echt dure vogels.

Users who are viewing this thread