Afgelopen zaterdag ben ik ook op Zeitgeist geweest en heb bijna dezelfde route gelopen als Lawaaipapagaai. Ook gestart met Soapbox, lekker energiek met veel interactie met het publiek. Prima om de dag mee af te trappen. Vervolgens door naar CLT DRP waar ik wel van te voren naar uitkeek, leuk optreden en ze stelden niet teleur. Online werden ze hard pop genoemd, op zoek wel aardige beschrijving. Daarna weer naar de grote zaal voor Adult DVD die met 6 man sterk op het podium stonden. Was prima, maar niet om een of andere reden ook niet meer dan dat. Eerste 20 minuten gezien en toen eetpauze ingelast. Toen door naar het optreden van de dag wat mij betreft, Pain Magazine. Erg sterk! Soms hard, vaak intens. Goede setting qua licht. Daarna richting grote zaal waar helaas Mandy, Indiana moest afhaken omdat hun gear nog in Engeland stond. Dus toen kregen we als vervangen SERVICE, een band uit Nijmegen wat te plaatsen is als dreampop. Vond dat ze het goed deden. Kwamen met een aantal bijzondere instrumenten op het podium. Daarna richting Fellatio, maar dat had ik na 2,5 nummer wel gezien. Was niet mijn ding. Toen maar even bij The Null Club gekeken, maar ook die liet ik snel voor wat het was. Toen voor mij nog het laatste optreden namelijk DEADLETTER. Had ze nog niet eerder gezien, dus had hoge verwachtingen. Die werden wat mij betreft ingelost, erg sterke show met gave verlichting. Denk dat zij nog wel gaan door gaan groeien. Daarna vanwege logistieke richting huis gegaan. Al met al een leuke kennismaking met het festival. Vond de sfeer ook wel goed, regelmatig een pitje. Lambrini Girls ga ik waarschijnlijk nog wel zien tussen de cunts en big dicks op paaspop.