Enkele vragen rond way out west festival wat nu op polepositie staat van buitenlands festival dat ik evt wil bezoeken in 2026
1 Wanneer sluiten de headliners normaal af? Ik las ergens om 23h maar dat lijkt me wat te vroeg?
2 Welke grote namen komen er wellicht nog bij. Bij oyenfestival zie ik onder meer Turnstile en Amyl and the Sniffers die ik niet zie nu bij Wayoutwest festival.
3 Mag je eten meenemen naar het festival zolang het geen 'grote hoeveelheden' zijn.
4 Mag je blikjes meenemen van 33cl naar het festival (kleiner dan 0,5L)?
5 Films beginnen blijkbaar rond 14h maar wanneer beginnen de eerste internationale acts type oklou, geese, dijon?
6. Er zijn twee grote mainstages die elkaar afwisselen in concerten en dan een tent geloof ik en nog een kleiner open stage. Valt het mee om optredens te zien op de kleinere podia of is de tent op een bepaald moment volledig volzet zodat je er niet meer binnen kunt.
7 Hoe zit het met zitplaatsen met zicht op diverse podia en met zitplaatsen over het terrein verspreid.
8 Wat zijn nadelen van dit festival?
9 Hoeveel gaan de dagkaarten vermoedelijk kosten? Zou dit 150 Euro kunnen zijn?
10 Hoeveel kost een taxi in Stockholm voor bv vijf km? Bestaat uber in deze stad?