Bospop 2026

Jammer dat de rest van de zaterdag totaal niet aansluit bij Moby, laat deze aan me voorbij gaan.

Ben dan ook wel benieuwd naar het tijdschema en wat er op het hoofdpodium en in de tent gaat staan..

Erg mooie line-up is het geworden!

Verrast door de redelijk moderne en harde vrijdag. En de zaterdag is voor mij als totaal pakketje waarschijnlijk het beste. Maar eerlijk is het gewoon een erg sterke line-up voor Bospop over de hele breedte.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Mooie line up voor Bospop! Overweeg de zaterdag wel, maar wel erg drukke weken met Werchter en System of a Down op de vrijdag. Ff thuisfront lief aankijken ;)

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Wie weet hoe OMD tegenwoordig klinkt? Ik vind het tópmuziek maar twijfel over het huidige live-niveau...

Leuke eerste post in dit topic...
Je was er op tijd bij 👍👍
Hahah ik ben misschien niet heel actief, maar het was niet post #1 :ROFLMAO: 😅
En ja, ik zag het hier gaan over de eerste naam, toen opende ik FB en de eerste post die ik zag was MOJO met de bekendmaking (en de verkeerde FB pagina getagd)

• Winning
Waarderingen: PJ
Hmm, best wel wat leuke namen maar ook veel "zullen we nu maar ff wat gaan eten" bands.
Grace Bowers is eigenlijk de enige waar ik echt vrolijk van wordt.

De vrijdag sla ik - voor het eerst in jaren - over. Daar staat voor mij niet één naam op waar ik naar toe zou willen. De zaterdag en de zondag zijn daarentegen echt heel goed. Kortom, knap gedaan van de organisatie !

Volbeat, WT, Airbourne, Floor Jansen én Steel Panther. Wat een feest! Kijken of dit in te passen is in het komende kalenderjaar, maar vermoedelijk nog net te vroeg net als Graspop.

Users who are viewing this thread