Bospop 2026

Verrassend weet ik niet, fijn wel. Moby van drie andere headliners weggehouden is sowieso netjes. Undercard zit ook aardig in elkaar. Waarschijnlijk niet genoeg om me naar Limburg af te laten reizen, maar dat ligt meer aan mij.

Vanuit de app:

Met trots kondigen we aan dat Lenny Kravitz, Volbeat en Moby de drie headliners zijn voor Bospop 2026. Ook onder andere ZZ Top, Anouk, Counting Crows, Within Temptation, Kaiser Chiefs, OMD, Chris Isaak, Kensington, Airbourne, Steel Panther en Palaye Royale reizen het tweede weekend van juli af naar Weert, net zoals onder meer Clouseau, Floor Jansen, Razorlight, Biohazard, Triggerfinger, Fantastic Negrito, The Rumjacks en The Fatal Flowers. Met 39 acts is al bijna de gehele line-up rond voor het jaarlijkse festival dat in 2026 op vrijdag 10, zaterdag 11 en zondag 12 juli plaatsvindt op Evenemententerrein Weert Noord. De kaartverkoop voor Bospop 2026 start aanstaande vrijdag 12 december om 10:00 uur via Ticketmaster

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Er zijn alleen dag en weekendkaarten.
Geen 2 dgn meer.

Weekendkaarten (vr, za, zo): € 260 (inclusief servicekosten)

Dagkaarten: € 117,50 (inclusief servicekosten)

Laatst bewerkt:
Er worden later nog enkele namen toegevoegd geven ze aan. Ik vermoed niet veel, een paar coverbands 🫣

Ja ook in tweede instantie nog steeds erg blij. Waar er ook eens een zaterdag is geweest waar Racoon en James Blunt de hoogtepunten waren nu twee toppers met Moby en ZzTop. Kaiser Chiefs, Triggerfinger en Razorlight 3 prima bands in de nostalgie categorie die ik alledrie al tijden niet meer gezien heb. Clouseau toch beetje guilty pleasure en ook nog nooit gezien. Met zoveel tevredenheid overleef ik Kensington en al die coverbands ook wel.

Blij!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje, Brian en Jamel
Je vergeet nog Triggerfinger Within Temptation en Floor Jansen. Ook OMD en Airbourne zijn gewoon hele goede boekingen. Gaat wel goed komen met die kaartverkoop.
Die schaarde ik onder 'en dan nog elke dag wat andere publiekstrekkers erbij'. Dus ja, absoluut eens.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Hij gaat 'm voor mij niet worden door andere keuzes (Pinkpop, Werchter). Ben enigszins blij dat ik de dingen die ik het vetst vind redelijk recent nog heb gezien of binnenkort ga zien. Ergens jammer van ZZ Top en Chris Isaak, maar kan daar wel mee leven. Vrijdag is voor mij persoonlijk echt helemaal niks, maar: Wat. Een. Lineup! Elke dag is echt enorm sterk

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en BatMutsje
Goodbye June is trouwens ook echt een fijn bandje. Jaren geleden in de tijd dat greta van fleet net hun eerste album hadden uitgebracht als voorprogramma gezien en later voor 11 euro naar een losse show geweest in de Q-factory in Amsterdam-Oost. Past qua sound goed op Bospop

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread