Bospop 2026

Heerlijke line up met Volbeat Floor Jansen Moby Counting Crows Lenny Kravitz ZZ-TOP Within Temptation Airbourne Kaiser Chiefs. Chris Isaak.Dit is echt fantastisch!!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Snoepen toch een paar namen weg die normaliter bij Pinkpop zouden landen. Ze hebben er dus voor gekozen om de goede editie van vorig jaar te gebruiken om te investeren in de line-up, waanzinnig mooi!
Een paar zegt die.....

• Geweldig
Waarderingen: BatMutsje
Ja, blij hiermee hoor. Heerlijk dat er weer een dag is waar de focus op hardere muziek ligt. Moby had ik niet gedacht dat Bospop aan zou durven, maar als ik die Sportpaleisshow van vorig jaar zie denk ik wel dat dat goed gaat werken. En ja Lenny is toch wel weer even geleden, leuk dat die terugkomt.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Sterke line up zeg! Eens kijken of ik mensen zo gek krijg om zaterdag te gaan, nadat we de avond ervoor bij SOAD in Dusseldorf zijn geweest (ligt toch redelijk in de buurt).

• Winning
Waarderingen: BatMutsje
Volbeat heeft dit jaar heel veel tickets verkocht in Nederland met shows in zowel Ahoy als de Ziggo Dome.

Lenny Kravitz heeft zijn dag op Lokerse Feesten al uitverkocht.

Met Moby, ZZ Top en Kaiser Chiefs staat er een voor Bospop begrippen super stevige bovenkant op zaterdag.

En dan elke dag nog wat andere publiekstrekkers erbij.... Bospop gaat voor komende editie heel veel kaarten verkopen. Echt heel knap gedaan!

Volbeat heeft dit jaar heel veel tickets verkocht in Nederland met shows in zowel Ahoy als de Ziggo Dome.

Lenny Kravitz heeft zijn dag op Lokerse Feesten al uitverkocht.

Met Moby, ZZ Top en Kaiser Chiefs staat er een voor Bospop begrippen super stevige bovenkant op zaterdag.

En dan elke dag nog wat andere publiekstrekkers erbij.... Bospop gaat voor komende editie heel veel kaarten verkopen. Echt heel knap gedaan!
Je vergeet nog Triggerfinger Within Temptation en Floor Jansen. Ook OMD en Airbourne zijn gewoon hele goede boekingen. Gaat wel goed komen met die kaartverkoop.

Ze verkopen ook 2 dagen tickets toch? Die vrijdag is wel anders ingestoken dan de zaterdag en zondag.
Zie die kaarten nog niet staan. heb dezelfde overweging. Volgens de website weekend of dagkaarten maar er ontbreekt nog het een en ander aan info

Jammer van Bryan Adams en Alanis Morissette. Had zeker 1 van die 2 er graag gezien maar dit is ook dik in orde.

Wel hopen dat ze dit jaar geen stoeltjes/lakens meer toelaten.
Dat was afgelopen editie echt niet ok.

Users who are viewing this thread