Live is Live 2026

via google black friday en scorpio belgie en je komt op de pagina als eerste zoekresultaat van alle live concerten met korting.
Opgepast voor bv nick cave zijn enkel gewone staanplaatsen met korting 25 procent, je betaalt nu circa 96 euro slechts.
Geen korting op de frontstage plaatsen voor nick cave. Een goed uur geleden was de korting nog altijd actueel.
Je moet bij bestelling wel altijd BlackFriday25 invullen om toegang te krijgen tot de goedkopere black friday tarieven.
En opmerkelijk, geen Robbie in die BF sale.
Dus daar verwachten ze alles te verkopen via reguliere verkoop blijkbaar en is er geen duwtje nodig.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Bij de "Golden Circle"-tickets voor Nick Cave staat de vermelding "Enkel gegarandeerd voor de hoofdact".
Benieuwd hoe ze dat gaan klaarspelen.

Bij de "Golden Circle"-tickets voor Nick Cave staat de vermelding "Enkel gegarandeerd voor de hoofdact".
Benieuwd hoe ze dat gaan klaarspelen.
Bij tw classic enzo is dat ook altijd hoor, golden Circle is daar ook enkel voor de laatste of 2 laatste acts.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Vermits we nog altijd van niks weten. En quasi alles wat potentieel mogelijk is op Werchter staat of elders (bv Cactus), likt me dat die dag van Cave vullen niet eenvoudig is. Cureren of niet.

Vermits we nog altijd van niks weten. En quasi alles wat potentieel mogelijk is op Werchter staat of elders (bv Cactus), likt me dat die dag van Cave vullen niet eenvoudig is. Cureren of niet.
Nu ja die Robbie Williams dag is zo slecht nog niet ingevuld voor de doelgroep. Komt vast ook wel goed met de andere dagen. 😉

Nu ja die Robbie Williams dag is zo slecht nog niet ingevuld voor de doelgroep. Komt vast ook wel goed met de andere dagen. 😉
Niet slecht voor de doelgroep, maar nog steeds gemakkelijk geboekt met 4 BE/NL acts. Dat gaat bij Cave en Maiden niet pakken vrees ik.

Ik ben ook wel erg benieuwd waarmee ze de Maiden dag nog gaan opvullen. Zo goed als alle grotere namen hebben inmiddels een plekje gekregen op de Belgische podia. Zo uit mijn hoofd kan ik alleen Dropkick Murphys en Airbourne bedenken waarbij vooral die laatste wel een passende opvulling is.

Ik ben ook wel erg benieuwd waarmee ze de Maiden dag nog gaan opvullen. Zo goed als alle grotere namen hebben inmiddels een plekje gekregen op de Belgische podia. Zo uit mijn hoofd kan ik alleen Dropkick Murphys en Airbourne bedenken waarbij vooral die laatste wel een passende opvulling is.
Bah ze zullen daar wel een combo steken van: Channel Zero, Amenra, Pothemus of Brutus. Keuze genoeg.

Sleaford Mods, Idles, Aldous Harding lijken me inkoppers.

Ik vermoed de vaste supportacts van Iron Maiden. Airbourne is daar bij inderdaad.

Maar Airbourne zag ik ook als een goede kandidaat voor de Lokerse Feesten. Maar ja zit twee maanden tussen (en ze zijn wel degelijk rond einde juni in Europa zodus en ook op Wacken spelen ze dus dan zijn ze ook wel degelijk in Europa). Brussel (29 maart, headlineshow), Lokeren en Antwerpen in een jaar tijd voor een Australische band zou dat zijn. Op het randje misschien van overkill of misschien niet gezien Airbourne ook niet een heel grote band is?

Andere support bands tijdens de Europese tour zijn The Almighty, The Darkness en de vierde kom ik niet meer op

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik vermoed de vaste supportacts van Iron Maiden. Airbourne is daar bij inderdaad.

....

Andere support bands tijdens de Europese tour zijn The Almighty, The Darkness en de vierde kom ik niet meer op

Heb dat nog eens bekeken, maar waar komt dit verhaal eigenlijk vandaan? Iron Maiden doet een twintigtal shows in het Europese gedeelte van die Tour en er lijkt welgeteld één optreden van die 20 te zijn waar Airbourne, The Hu en co ook staan en dat is Knebworth.

Dat is 14 dagen ná Antwerpen en daartussen spelen Maiden en die bands gewoon shows in verschillende landen, op aparte festivals. Het kan natuurlijk altijd dat Live is Live bij dezelfde bands uitkomt, maar de meesten lijken pas later (rond de Knebworth datum) aan hun tours te beginnen.

Heb dat nog eens bekeken, maar waar komt dit verhaal eigenlijk vandaan? Iron Maiden doet een twintigtal shows in het Europese gedeelte van die Tour en er lijkt welgeteld één optreden van die 20 te zijn waar Airbourne, The Hu en co ook staan en dat is Knebworth.

Dat is 14 dagen ná Antwerpen en daartussen spelen Maiden en die bands gewoon shows in verschillende landen, op aparte festivals. Het kan natuurlijk altijd dat Live is Live bij dezelfde bands uitkomt, maar de meesten lijken pas later (rond de Knebworth datum) aan hun tours te beginnen.
Ahja inderdaad. En die anders acts in juni zijn bands als Anthrax en Megadeth, die ook al op Graspop staan ...

The Raveonettes zeiden gisteren in Trix dat ze snel terugkomen en op een Antwerps festival zullen spelen. Misschien op de dag van Nick Cave?

Laatst bewerkt:
The Raveonettes zeiden gisteren in Trix dat ze snel terugkomen en op een Antwerps festival zullen spelen. Misschien op de dag van Nick Cave?
Als het echt Antwerpen stad zijn er niet echt veel andere mogelijkheden?

Of in OLT, al is dat niet echt een festival en zijn ze daar volgens mij ook niet groot genoeg voor.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread