Pinkpop 2026

Noah Kahan zal wellicht ook een optie zijn, zie dat hij ook rond die periode festival doet in Europa.
Is hij niet te groot voor een middelgrote naam? Als in op RW was hij vorig jaar sub voor Olivia Rodrigo. Vond hem overigens best wel tegenvallen ondanks dat ik mede voor hem een ticket had gekocht.

Hoop zelf ook nog op Halsey☺️

Als ik naar de poster kijk lijkt het erop dat we nog best een aantal op de grotere podiums kunnen verwachten,
Dik gedrukt uiteraard de headliners, iets kleiner subs/afsluiters (hier komt direct nog bij maar zou wat overdreven staan op de poster). Dan een reeks namen daar onder waarbij ik denk ze allen op de grote podias zullen staan! En het rijtje er onder zal voornamelijk tent zijn en wellicht een stage 4 act?

Voor Noord en Zuid hebben we dan nu:
Vrijdag 6 uit 9
Zaterdag 7 uit 9
Zondag 6 uit 10

En idd nog een sub/afsluiter voor de zaterdag.
Vrijdag hebben we teddy en zara
Zaterdag enkel editors
Zondag Yungblud en in uit het rtl stuk dus ook DI-RECT.

Puur gebaseerd op de poster, maar hier zal niet veel verschil in zitten denk ik

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
dit jaar overigens meer posters te zien van Pinkpop nu al in de regio, dat was vorig jaar anders...

lijkt wel of ze qua reclame maken een andere aanpak hebben voor aankomende editie

dit jaar overigens meer posters te zien van Pinkpop nu al in de regio, dat was vorig jaar anders...

lijkt wel of ze qua reclame maken een andere aanpak hebben voor aankomende editie
Ook op veel NS stations al, in ieder geval tot aan Den Bosch.

Krijg op de socials ook echt veel reclame van Pinkpop doen ze goed

De advertenties op de socials is zeker aangepakt. Elke keer als ik een instagram od. open krijg ik een advertentie van Pinkpop, kan natuurlijk ook aan mijn apparaat (algoritme, cookies of iets anders) liggen maar opvallend is het wel.

De advertenties op de socials is zeker aangepakt. Elke keer als ik een instagram od. open krijg ik een advertentie van Pinkpop, kan natuurlijk ook aan mijn apparaat (algoritme, cookies of iets anders) liggen maar opvallend is het wel.
Dat kan nog wat worden als de stagiaire in februari begint.
Durf ik dan bijna niet mijn telefoon te openen, licht hij helemaal pink(p)op.😆

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Maria en BvdS

Ook dat filmpje met di-rect over de aankondiging werd zelfs primetime uitgezonden op sbs6. Hier is zeker aandacht aan besteed!
Hopen voor ze dat het een positief gevolg gaat hebben.

Als ik naar de poster kijk lijkt het erop dat we nog best een aantal op de grotere podiums kunnen verwachten,
Dik gedrukt uiteraard de headliners, iets kleiner subs/afsluiters (hier komt direct nog bij maar zou wat overdreven staan op de poster). Dan een reeks namen daar onder waarbij ik denk ze allen op de grote podias zullen staan! En het rijtje er onder zal voornamelijk tent zijn en wellicht een stage 4 act?

Voor Noord en Zuid hebben we dan nu:
Vrijdag 6 uit 9
Zaterdag 7 uit 9
Zondag 6 uit 10

En idd nog een sub/afsluiter voor de zaterdag.
Vrijdag hebben we teddy en zara
Zaterdag enkel editors
Zondag Yungblud en in uit het rtl stuk dus ook DI-RECT.

Puur gebaseerd op de poster, maar hier zal niet veel verschil in zitten denk ik
Thx voor het uitzoekwerk! Ik vond het al vreemd dat Ide in zijn interview aangaf dat er nog een paar knallers zullen worden aangekondigd en iemand hier laatst meldde dat er slechts nog één middelgrote naam op zaterdag erbij komt. Klonk erg tegenstrijdig. Tevens lijkt het me niet logisch niks achter de hand te houden voor de tweede aankondiging qua enkele grotere namen.

Laatst bewerkt:
zondag de eerste naam voor Pinkpop 2027 bekend, dan zijn de uitreikingen voor De Limburgse Popprijzen. De winnaar belofte zal Pinkpop Festival in 2027 openen.

Thx voor het uitzoekwerk, ik vond het al vreemd dat Ide in zijn interview aangaf dat er nog een paar knallers zullen worden aangekondigd en iemand die laatste meldde dat er slechts nog één middelgrote naam op zaterdag erbij komt. Klonk erg tegenstrijdig. Tevens lijkt het me niet logisch niks achter de hand te houden voor de tweede aankondiging qua enkele grotere namen.
Ben niet zo handig met telefoons en computers dus met pen en papier in de weer geweest en denk dat de vrijdag er ongeveer zo uit komt te zien:

Zuid: 14:00 Roxy Dekker 16:00 NTB 18:00 NTB 20:00 Zara Larsson

Noord: 15:00 NTB 17:00 The Pretty Reckless 19:00 King Fishr 20:00 Teddy Swims

Tent: 13:00 Herfshane 14:00 Heavn 16:00 NTB 18:00 NTB 20:00 The Beaches 22:00 The Ploy In You

Stage 4 15:00 NTB 17:00 NTB 19:00 NTB 20:00 Sleep Theory

Ben niet zo handig met telefoons en computers dus met pen en papier in de weer geweest en denk dat de vrijdag er ongeveer zo uit komt te zien:

Zuid: 14:00 Roxy Dekker 16:00 NTB 18:00 NTB 20:00 Zara Larsson

Noord: 15:00 NTB 17:00 The Pretty Reckless 19:00 King Fishr 20:00 Teddy Swims

Tent: 13:00 Herfshane 14:00 Heavn 16:00 NTB 18:00 NTB 20:00 The Beaches 22:00 The Ploy In You

Stage 4 15:00 NTB 17:00 NTB 19:00 NTB 20:00 Sleep Theory
Kingfishr en The Beaches eerder omgedraaid denk ik (in ieder geval de eerste in de tent en de 2e op 1 van de 2 grote podia)

Thx voor het uitzoekwerk! Ik vond het al vreemd dat Ide in zijn interview aangaf dat er nog een paar knallers zullen worden aangekondigd en iemand hier laatst meldde dat er slechts nog één middelgrote naam op zaterdag erbij komt. Klonk erg tegenstrijdig. Tevens lijkt het me niet logisch niks achter de hand te houden voor de tweede aankondiging qua enkele grotere namen.
Dit dacht ik dus ook, welke "grotere " namen hebben we de afgelopen jaren in het 2e pakketjes gekregen weet iemand dat?

Users who are viewing this thread