Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blijft 3/7 haha. Komt wel goed hoor heel blij met hoe de draft tot nu toe al is gelopen. Enige echte misser is Fontaines DC en had ook wel graag Twigs gehad, maar ach.
Lekker bezig allemaal, blijft verbazingwekkend wat voor mooi lijstje namen iedereen toch bij elkaar weet te verzamelen.
Ik was zelf een paar dagen meer dood dan levend dus moet nog eens goed teruglezen wie er deze week allemaal zijn gedraft. Zal proberen ook nog een postertje te maken voor m’n laatste 2 aankondigingen, die ik een beetje karig lanceerde.
Ik denk dat het ziekteseizoen en/of het einde van het jaar er hier ook voor zorgt dat het allemaal net wat trager loopt inderdaad. Maar voor mij persoonlijk is dat oké, al zou ik graag mijn presentatie voor NYE kunnen doen (maar dat zal wel lukken, ook aan dit tempo )