Rock Werchter 2026

Ik krijg bij mijn Spotify Wrapped een filmpje van Wolf Alice waarin Joff lijkt te zeggen dat ze volgend jaar op "Werchter Festival" staan, maar ik versta hem niet zo heel goed :)

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Been off this forum a little while , kinda shifted to mad cool. But with the dates me and my group are available it might have to be RW . So who are we expecting on the next drop cus I haven’t been keeping up?

Seeing them tonight but I very much hope this is true
Kan hem nog steeds niet goed verstaan (hij staat het verst van de camera), maar volgens mij is het toch eerder dat ze zomerfestivals gaan spelen (niet specifiek op Rock Werchter).

Maar ik verwacht ze wel :)

Liever offspring dan bazart als 3e laatste op main bvb
3e laatste? Die plekken lijken me al vergeven met Lumineers (?), Teddy Swims, Halsey en APC.

Alleen bij Lumineers twijfel ik (stonden de vorige keer minder hoog op een zondag).

Zijn APC zo groot? had voor de leaks nog nooit van de groep gehoord om eerlijk te zijn

Oppervlakte cirkel = π x straal in het kwadraat

APC is zeker geen grootte van Tool , wel groter dan pucifer lijkt me. Plus A perfect circle kan wel als "supergroep " bestempeld worden. Lid van Smashing Pumpkins erbij en in het verleden van queens of the stone age enz. aan boord gehad

• On fire
Waarderingen: Mr. Y
3e laatste? Die plekken lijken me al vergeven met Lumineers (?), Teddy Swims, Halsey en APC.

Alleen bij Lumineers twijfel ik (stonden de vorige keer minder hoog op een zondag).
Vgm verwachten we ook nog wat tussen Teddy en Lewis. Denk dat we vrijdag alle hoge spots wel weten. Vorige editie kregen we alleen nog London Grammar als 1 na laatste barn (op KoL na) van de hoogste 2 barn en hoogste 3 main spots in het nieuwe jaar.

Users who are viewing this thread