Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik krijg bij mijn Spotify Wrapped een filmpje van Wolf Alice waarin Joff lijkt te zeggen dat ze volgend jaar op "Werchter Festival" staan, maar ik versta hem niet zo heel goed
Als je kijkt naar de opkomende tour, spelen ze wel echt veel en snel na elkaar, meermaals 3 dagen na elkaar in 2 verschillende landen. Werchter is dus zeker nog een mogelijkheid.
Been off this forum a little while , kinda shifted to mad cool. But with the dates me and my group are available it might have to be RW . So who are we expecting on the next drop cus I haven’t been keeping up?
Been off this forum a little while , kinda shifted to mad cool. But with the dates me and my group are available it might have to be RW . So who are we expecting on the next drop cus I haven’t been keeping up?
I get a video of Wolf Alice on my Spotify Wrapped in which Joff seems to say that they will be at "Werchter Festival" next year, but I don't understand him very well
Kan hem nog steeds niet goed verstaan (hij staat het verst van de camera), maar volgens mij is het toch eerder dat ze zomerfestivals gaan spelen (niet specifiek op Rock Werchter).
APC is zeker geen grootte van Tool , wel groter dan pucifer lijkt me. Plus A perfect circle kan wel als "supergroep " bestempeld worden. Lid van Smashing Pumpkins erbij en in het verleden van queens of the stone age enz. aan boord gehad
Vgm verwachten we ook nog wat tussen Teddy en Lewis. Denk dat we vrijdag alle hoge spots wel weten. Vorige editie kregen we alleen nog London Grammar als 1 na laatste barn (op KoL na) van de hoogste 2 barn en hoogste 3 main spots in het nieuwe jaar.