Festileaks Draft XIX: Wat gaat 2026 ons brengen?

Aan de affiche wordt nog volop gewerkt, maar Koerrock kan hier met trots de eerste headliner aankondigen met direct een megaboeking, The Strokes zal headlinen op vrijdag 28 februari. De band, die door de annulatie op Rock Werchter in 2020 vanwege Covid nog maar 1 keer in België stond, namelijk de AB, keert dus terug naar België. Aan de affiche is nog wat werk. De aangekondigde naam maakt dat echter ruimschoots goed, andere namen worden snel bekendgemaakt.
Bekijk bijlage 17213
En een streep erbij!

• Haha
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje en mikemans
Kan iemand nog even de uiteindelijke puntentelling toelichten? Ik kan de scores die ik in de oude topics zie niet herleiden...

Na enkele jaren afwezigheid zijn we heel blij om de glorieuze terugkeer te mogen aankondigen van Cabin In The Woods. Dat laten we natuurlijk niet zomaar passeren. Wie hen al live heeft gezien weet dat hun concerten nog lang blijven nazinderen. Onze eerste headliner: TOOL!

@Wanorix (x2)
Mijn eerste keuze ging tussen hen en SOAD, lekker hoor!

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
meestal tellen we gewoon het aantal dag tickets en het aantal combi tickets. soms doet de organisator nog iets extra zoals in de vorige draft met de vakjury
Ok, top. Combitickets gaan dan voor op dagtickets, geloof ik. Fijn als @Martijn over dit thema binnenkort nog wat duidelijkheid geeft, geen haast!

Laatst bewerkt:
Dit dus @JP5. Ik heb deze week een super drukke week op werk dus kom er pas in het weekend aan toe om de tweede post bij te werken met jullie keuzes.
No problem Martijn, ik wil je vooral niet met extra werk opzadelen. We redden ons wel zonder oppas. ;)

Hij had een dubbele beurt zelfs he? Aangezien het de eerste pick is, tot morgen geven?

Zou inderdaad toch even, wat ook al eerder geopperd werd, enige coulance toepassen in dit geval, omdat toch gewoon het startschot anderhalve dag naar voren is geschoven. De eerste ronde is alsnog gewoon spoedig verlopen ook.

Edit: en ook gezien dat ie gisteren begin van de middag voor t laatst online is geweest, misschien is het wel helemaal langs hem heen gegaan dat we nu al echt zijn begonnen.

Officieel zouden we toch vrijdagochtend pas starten? Ik vind dat die officiële starttijd naar voren schuiven wel heel erg snel ineens aangenomen. Vooral omdat het nog in die aankondiging/voorbereiding tijd zat.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread