Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Zojuist een nieuwe post door Tomora. Dit silhouetten lijkt me wel te herleiden naar Aurora. Die locaties refereren naar de festivals en corresponderen met de data die zijn aangekondigd.

Bijlagen

• IMG_1693.jpeg
    IMG_1693.jpeg
    328,6 KB · Weergaven: 66
Ik zie nu ook onder beide posts op het IG account van Tomora dat er een reactie staat van ene Matias Stellez. Na even scrollen blijkt dat hij in het verleden ook vaker met Aurora heeft gewerkt. De theorie van Aurora sluit hier weer haarfijn bij aan.

Voor de start van het festival ga je weten wie het zijn aangezien ze ook Coachella doen. De verassing is er dan wel van af.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Tomora is gezien dat verrassingselement wat dat betreft eigenlijk ook een van de weinige écht interessante artiesten op de DTRH line up.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Tomora is gezien dat verrassingselement wat dat betreft eigenlijk ook een van de weinige écht interessante artiesten op de DTRH line up.
Ik vind het vooral tenenkrommend. Aurora heeft vorig jaar nog op DTRH gestaan, daarvoor op Lowlands. Daarna heeft ze nog in de ziggo gestaan hier en afgelopen zomer was ze ook op Pukkelpop te zien.
Tadaaa hier is ze weer! Maar dat wist je niet omdat we een andere naam hebben verzonnen!

Ik vind het vooral tenenkrommend. Aurora heeft vorig jaar nog op DTRH gestaan, daarvoor op Lowlands. Daarna heeft ze nog in de ziggo gestaan hier en afgelopen zomer was ze ook op Pukkelpop te zien.
Tadaaa hier is ze weer! Maar dat wist je niet omdat we een andere naam hebben verzonnen!
Volgens mij is het alleen niet haar eigen muziek.

The xx en Little Simz zijn ook wel aardige boekingen toch? Wel met je eens dat er veel middelmaat tussen zit.
Vind dat eigenlijk echt reuze meevallen, we kunnen sowieso nog wel het eea verwachten qua namen. Maar los van de twee namen die jij hier noemt, (eigenlijk vind ik dat dit al de must haves van dit festivalseizoen, Tyler daargelaten die wss op Lowlands staat), heb je ook nog een David Byrne en Loyle Carner die grote zalen uitverkopen, een Apparat die na aardig wat jaren weer in deze samenstelling optreedt, Baxter Durry en TOMORA, het mysterie van dit festivalseizoen, en een aantal kleinere bands die interessant zijn: All Them Witches en Westside Cowboy bijv. Als je dan nog bedenkt dat vorig jaar in de twee drop bands als: Wunderhorse, Bloc Party en The Lathums zaten, denk ik dat er wel een mooie line up komt.

En de bevestiging is dan daar...Tomora komt eerst 'gewoon' met een album release, aldus dus de sociale kanalen.

Best tevreden! The XX is natuurlijk gewoon een top (comeback) boeking waar velen naar uit kijken. Verder spreken de headliners me minder aan dan voorgaande jaren, al denk ik dat David Byrne, Florence en Simsz het prima gaan doen. Hoop op de Beth Gibbons spot voor Maat Berringer!
Ga ook zeker kijken bij De Staat, Zwangere Guy, All them Witches, Arp Frique, Apparat, Oklou , Mall Grab en Avalon Emerson. Genoeg te doen dus en er komt nog meer! Mis nog wel een grote elektronische act!

Oh en Son Mieux is gewoon een bedankje voor hun invalbeurt van een aantal jaar geleden. Reden in een keer vanaf Concert at Sea en verder prima in de zon met een biertje!

Hopelijk hebben het crowd management beter geregeld met de hogere bezoekersaantallen en nieuwe indeling. Vrijdag was een ramp vorig jaar met name bij het bos/idyllische veldje! Als het al uitverkocht raakt dit jaar ;-) Nog een nieuws over % verkochte kaarten zover

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Tips welkom voor eerste keer dtrh.
Als geroutineerde BKS ganger willen we dit jaar ook en voor het eerst naar dtrh. The XX is de grootste reden hiervoor.
Ons plan is met de fiets vanaf een hotel in de buurt dagelijks pendelen.
Alle tips zijn welkom. Kan ik de fiets goed wegzetten? Zijn er genoeg kluisjes? Welk hotel is aan te bevelen?

Tips welkom voor eerste keer dtrh.
Als geroutineerde BKS ganger willen we dit jaar ook en voor het eerst naar dtrh. The XX is de grootste reden hiervoor.
Ons plan is met de fiets vanaf een hotel in de buurt dagelijks pendelen.
Alle tips zijn welkom. Kan ik de fiets goed wegzetten? Zijn er genoeg kluisjes? Welk hotel is aan te bevelen?
Ik denk dat Slot Doddendaal het dichtstbijzijnde hotel is. Dat ligt in Ewijk. Vandaar kun je prima fietsen. Fietsenstalling en kluisjes zijn allemaal dik in orde bij DTRH.

Of je zoekt een hotel in Nijmegen, daar heb je redelijk ruime keuze. Maar fietsen is dan wel een fikse afstand, klein uurtje schat ik.

• Pray
Waarderingen: yeaghi
Ik denk dat Slot Doddendaal het dichtstbijzijnde hotel is. Dat ligt in Ewijk. Vandaar kun je prima fietsen. Fietsenstalling en kluisjes zijn allemaal dik in orde bij DTRH.

Of je zoekt een hotel in Nijmegen, daar heb je redelijk ruime keuze. Maar fietsen is dan wel een fikse afstand, klein uurtje schat ik.
Dank je. Nijmegen is te ver fietsen klopt. Dan zou ik eerder overwegen de pendelbus te nemen. Slot Doddendaal zal ik eens checkken. 🙏

Dank je. Nijmegen is te ver fietsen klopt. Dan zou ik eerder overwegen de pendelbus te nemen. Slot Doddendaal zal ik eens checkken. 🙏
Ik fiets (niet elektrisch) al jaren op en neer vanuit Nijmegen-Centrum. Ik vind het prima te doen.

Edit: De pendelbus reed vorig jaar overigens voor het eerst tot 02:00 en daarmee voor het eerst een prima alternatief om op en neer te gaan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi
Ik fiets (niet elektrisch) al jaren op en neer vanuit Nijmegen-Centrum. Ik vind het prima te doen.

Edit: De pendelbus reed vorig jaar overigens voor het eerst tot 02:00 en daarmee voor het eerst een prima alternatief om op en neer te gaan.
Goed om te weten. Wij fietsen zelfs wel elektrisch.

Users who are viewing this thread