Rock Werchter 2026

Zijn er woensdag of donderdag nog aankondigingen line-up te verwachten van RW of van andere europese internationale festivals?

Bekijk bijlage 17200

Idays Milaan loopt te hinten.. Ik zit zelf te denken aan Arctic Monkeys, maar vanwege de bijstaande tekst is de commentsectie er heilig van overtuigd dat dit over Stromae gaat. Ik zie hem in dat geval ook nog wel de Werchter-donderdag aandoen

• Wow
Waarderingen: Everyknight
Bekijk bijlage 17200

Idays Milaan loopt te hinten.. Ik zit zelf te denken aan Arctic Monkeys, maar vanwege de bijstaande tekst is de commentsectie er heilig van overtuigd dat dit over Stromae gaat. Ik zie hem in dat geval ook nog wel de Werchter-donderdag aandoen
Gok dat het Jean-Michel Jarre gaat zijn. (Of een vertoning van A Space Oddisey, kan ook natuurlijk. ;))

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en BeWario
mooie naam voor werchter classic
Ja, alleen speelt Jamiroquai op 11 juli in Frankrijk. RW zou in theorie nog kunnen, maar de donderdag (Frankrijk) en de zaterdag (Italië) zijn al bezet.

Edit: ik denk Boutique.

• Leuk
Waarderingen: wess
Bekijk bijlage 17200

Bedoeling was dat Stromae zomer 2026 zou touren, maar dat is volgens mij afgeblazen. Het is te zeggen, niks van uitgekomen totnu.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en PJ
Bedoeling was dat Stromae zomer 2026 zou touren, maar dat is volgens mij afgeblazen. Het is te zeggen, niks van uitgekomen totnu.
Die geluiden waren er al even toch? Ik meende dat je daar een paar maanden geleden ook eens een opmerking over maakte. Jammer hoor.

Users who are viewing this thread