Festileaks Draft XIX: Wat gaat 2026 ons brengen?

De contacten zijn gelegd met de eerste 28 acts! Poging om eens op voorhand een heel affiche te hebben staan en ook bij te houden hoeveel en wie acts wegplukken a la @BlackwaterPark (was jij dat of toch iemand anders?)
Dat heb ik wel al gedaan ja :). Is altijd wel leuk om wat statistieken te hebben!

Ben wel benieuwd welke piste ik voor deze draft ga uitgaan. Ben nog aan het twijfelen

De contacten zijn gelegd met de eerste 28 acts! Poging om eens op voorhand een heel affiche te hebben staan en ook bij te houden hoeveel en wie acts wegplukken a la @BlackwaterPark (was jij dat of toch iemand anders?)
Wil ik ook wel eens bijhouden in navolging van anderen bij vorige edities inderdaad. Moet wel echt nog concept bedenken, of dat laten groeien tijdens de Draft. De keuzestress kan beginnen 😅

Wil ik ook wel eens bijhouden in navolging van anderen bij vorige edities inderdaad. Moet wel echt nog concept bedenken, of dat laten groeien tijdens de Draft. De keuzestress kan beginnen 😅
Ik wacht dit keer met een compleet concept. Ik kijk eerst welke 4 HL ik kan scoren, daar heb ik wel een aantal opties voor in gedachten, en ga van daaruit verder werken.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ik had een 3-daags festival in gedachten, oeps. Of staat dat vrij, 3 of 4 dagen?

Wat een binnenkomer! Wel al een paar maanden forumlid, maar dit als eerste bericht. Wordt een feest!
Vooral stiekeme gluurder geweest voorbije maanden. Vorige draft ook wel gevolgd, als ik zag hoe het daar wat ging zal het wel paar keer paniek zijn met groepen die 'gestolen' worden. Maar heb wel al een ideetje over hoe ik het ga doen.

• On fire
Waarderingen: BlackwaterPark
@Martijn je bent vergeten mikemans toe te voegen bij de deelnemers, samen met nitotheno en Wesley nog maar één deelnemer nodig om te beginnen!

Users who are viewing this thread