Graspop Metal Meeting 2026

So what do you guys think? This Live nation announcement would rather indicate that GnR will play at GMM or on the contrary exclude it?
My opinion is that it'd be weird seeing LiveNation announce a name on behalf of GMM, don't you think?

Gaan een eigen zaal doen dan vermoed ik, in Nederland hebben ze ook zo'n bericht gedeeld en kort daarop volgde de Ziggo Dome met een vergelijkbare melding. Dus lijkt me niet Graspop te worden.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Gaan een eigen zaal doen dan vermoed ik, in Nederland hebben ze ook zo'n bericht gedeeld en kort daarop volgde de Ziggo Dome met een vergelijkbare melding. Dus lijkt me niet Graspop te worden.
Je kan het ook anders bekijken en je dan afvragen waarom de AFAS Dome het nog niet gedeeld heeft? We zullen het morgen weten!

Je kan het ook anders bekijken en je dan afvragen waarom de AFAS Dome het nog niet gedeeld heeft? We zullen het morgen weten!
Ik zie ook geen reden waarom Graspop ze nog niet eerder had aangekondigd dan. Dus verwacht ook eerder zaalshow

Ik zie ook geen reden waarom Graspop ze nog niet eerder had aangekondigd dan. Dus verwacht ook eerder zaalshow
Het is wel duidelijk dat Download ze vroeger mocht aankondigen en dat morgen al de rest komt. Graspop zal nooit meer betalen voor extra publiciteit op dit vlak. Ik verwacht op zich ook een zaalshow maar het is volgens mij nog niet uitgesloten!

Het is wel duidelijk dat Download ze vroeger mocht aankondigen en dat morgen al de rest komt. Graspop zal nooit meer betalen voor extra publiciteit op dit vlak. Ik verwacht op zich ook een zaalshow maar het is volgens mij nog niet uitgesloten!
Nee, sowieso kunnen ze evengoed op gmm belanden natuurlijk. Ik dacht dat nog andere festivals die ook al hadden aangekondigd, was Download nog maar het enige?

Het is ook al in het Pinkpop-topic gedeeld maar: Live Nation maakt op hun socials nooit reclame voor de reguliere festivals. Enkel losse shows en bij uitzondering iets als Boutique. Dus GnR gaat geen GMM worden.

• Confetti
Waarderingen: BlackwaterPark
Het is ook al in het Pinkpop-topic gedeeld maar: Live Nation maakt op hun socials nooit reclame voor de reguliere festivals. Enkel losse shows en bij uitzondering iets als Boutique. Dus GnR gaat geen GMM worden.
Eerst zien, dan geloven…

I also think that Ziggo announcement = no Benelux festival for GnR.

A pity. Despite Axl's Mickey Mouse voice nowadays they're great.

Amon Amarth in oktober naar de lotto arena. Lijkt me dus dat we ze ook kunnen uitsluiten voor GMM, tenzij voor een exclusieve show ofzo. Ik houd nog een beetje hoop!
Ik ga wel ticketjes bestellen voor de Lotto, maar idd jammer dat ze niet in Dessel gaan staan.

• Leuk
Waarderingen: saurus
hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, het feit dat foo fighters in hetzelfde weekend in nederland en frankrijk staat laat me toch ergens wel dromen

waarschijnlijk niet omdat ze nooit 2 dagen na elkaar spelen maar ik hoop toch dat livenation graspop een cadeautje probeert te gunnen.

hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, het feit dat foo fighters in hetzelfde weekend in nederland en frankrijk staat laat me toch ergens wel dromen

waarschijnlijk niet omdat ze nooit 2 dagen na elkaar spelen maar ik hoop toch dat livenation graspop een cadeautje probeert te gunnen.
3 dagen achter elkaar lijkt me sterk, kan je vergeten lijkt me
Sleep theory op vrijdag van pinkpop, die mogen we dus vergeten voor graspop :(
Hebben die iedere graspop dag al iets staan?

Sleep theory op vrijdag van pinkpop, die mogen we dus vergeten voor graspop :(
Hebben die iedere graspop dag al iets staan?
zondag is er nog 1 plek (north als 1e) waar ik ze zou zien staan.
geen idee of zo meerdere dagen achter elkaar zouden spelen..

had ze in ieder geval wel graag de vrijdag zien staan

edit: anderzijds, jonge band, dus misschien doen die nog meerdere dagen achter elkaar

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser

Raar dat ze België helemaal lijken over te slaan..

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem

Users who are viewing this thread